جامعه قرآنی بدون «ایکنا» قابل تصور نیست
کد خبر: 3626188
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
ابوالقاسمی:

جامعه قرآنی بدون «ایکنا» قابل تصور نیست

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر رادیو قرآن با بیان اینکه مجموعه خبرگزاری ایکنا اثرگذاری خیلی خوبی در سطح جامعه به ویژه جامعه قرآنی دارد، بیان کرد: به نظر بنده تصور این قضیه نیز ممکن نیست که اگر ایکنا نبود، جامعه قرآنی ما به چه صورتی بود و چه شکل و شمایلی داشت.

درک میزان اثرگذاری ایکنا با تفکر به عدم وجود آن حاصل می‌شود/ اهدای میکروفون به استودیو مبین ایکنا
احمد ابوالقاسمی، مدیر رادیو قرآن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در رابطه با میزان اثرگذاری فعالیت‌های قرآنی و نیز پوشش خبری ایکنا در آستانه سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: اینکه انسان بخواهد فعالیت‌های ایکنا و اثرگذاری آن در جامعه را احصا کند، این امر کاری سخت است.

مدیر رادیو قرآن ادامه داد: اگر کسی بخواهد متوجه شود که ایکنا به عنوان خبرگزاری تخصصی قرآن کریم و انجام فعالیت‌های قرآنی مختلف چه اثری در جامعه داشته است، باید فقط چند دقیقه به نبودن ایکنا فکر کند که اگر این خبرگزاری نبود، چه نقصی در جامعه دیده می‌شد و این امر می‌تواند جایگاه این خبرگزاری و فعالیت‌های آن را در سطح جامعه به ویژه جامعه قرآنی نشان دهد.

ابوالقاسمی تصریح کرد: به نظر بنده تصور این قضیه نیز ممکن نیست که اگر ایکنا نبود، جامعه قرآنی ما به چه صورتی بود و چه شکل و شمایلی داشت. بنده به عنوان یک فعال قرآنی از مجموعه خبرگزاری ایکنا که با کمترین امکانات فعالیت می‌کنند و زحمت می‌کشند، تشکر می‌کنم.

مدیر رادیو قرآن در پایان اظهار کرد: مجموعه خبرگزاری ایکنا اثرگذاری خیلی خوبی در سطح جامعه به ویژه جامعه قرآنی دارد و به عنوان یک پایگاه اطلاع‌رسانی مرجع برای جامعه قرآنی، هم قابل اعتماد و هم قابل استفاده است.

همچنین، طی بازدیدی که احمد ابوالقاسمی ظهر امروز، 11 مردادماه از مرکز تولیدات چندرسانه‌ای قرآنی(مبین) کرد، میکروفون شخصی خود را جهت ضبط تلاوت‌های قرآن کریم به این مرکز و استودیو اهدا کرد. 

درک میزان اثرگذاری ایکنا با تفکر به عدم وجود آن حاصل می‌شود/ اهدای میکروفون به استودیو مبین ایکنا
captcha