پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد+عکس
کد خبر: 3645597
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد+عکس

گروه بین‌الملل: «حاج عبدالله علی محمد ابوالغیط» 60 ساله مصری است که به صورت ناگهانی بیمار شد و پس از مراجعه به پزشک، به او توصیه شد که درمان وی در قرائت قرآن است.

پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد+عکسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری sharkiatoday؛ «حاج عبدالله على محمد أبوالغيط»، شهروند 60 ساله روستایی در مصر است که علی رغم عدم توانایی در خواندن و نوشتن، در سال 2005 میلادی حفظ قرآن کریم زیر نظر شیوخ و اساتید قرآن را آغاز کرده و در همان زمان به این فکر افتاد تا کلام وحی را با خط خویش نگارش کند.

حاج عبدالله دراین باره می‌گوید: «پس از بروز ناگهانی بیماری و مراجعه برای درمان، پزشک معالج به توصیه کرد که درمان من، قرائت قرآن کریم است».

وی ادامه می‌دهد: با توجه به نداشتن سواد کافی و عدم داشتن هیچ‌گونه مدرک تحصیلی، اصرار به آموختن قرآن کردم و دو مرتبه کل قرآن کریم را کتابت کردم. قرآن‌های نوشته‌شده را برای بررسی صحت به دست مشایخ و متخصصین می‌رساندم و در حال حاضر مشغول نگارش سومین نسخه از قرآن کریم است.

این پیرمرد مصری در خصوص علت کتابت قرآن کریم گفت: با توجه به دشواری حفظ قرآن کریم، اقدام به کتابت قرآن کردم و به این کار ادامه خواهم‌ داد، زیرا معتقدم نگارش قرآن باعث تثبیت آیات الهی در ذهن می‌شود.

وی در پایان گفت: تاکنون با هیچ دشواری و سختی در زمینه کتابت قرآن مواجه نشده و خداوند متعال در این راه او را یاری کرده است/.

پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد

پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد

پیرمردی که پزشک برایش تلاوت تجویز کرد

captcha