اعضای شورای سیاست‌‌گذاری آزمون سراسری حفظ قرآن منصوب شدند
کد خبر: 3666054
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
با حکم معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

اعضای شورای سیاست‌‌گذاری آزمون سراسری حفظ قرآن منصوب شدند

گروه مسابقات: در احکامی جداگانه از سوی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در احکامی جداگانه از سوی عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، اعضای شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شدند.
بر اساس این احکام حجت الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، حجت الاسلام والمسلمین علی ملانوری، مشاور تبلیغ و ترویج؛ عباس نظری راد، مدیرکل اداره ارتباطات و هماهنگی، اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج، محمدمهدی عزیززاده، رئیس دبیرخانه کمیسیون فعالیت‌های تبلیغی ترویجی؛ امیر اشراقی، مشاور اجرائی؛ مرتضی خدمتکار، معاون دفتر آموزش و توسعه مشارکت‌ها و سعید کریمی، رئیس حوزه معاونت قرآن و عترت به عنوان اعضای شورای سیاست گذاری آزمون سراسری قرآن و عترت منصوب شدند.
در این احکام که به صورت جداگانه صادر شده، آمده است:
با توجه به پیشینه و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم شما را به عضویت در شورای سیاست‌گذاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب می‌کنم.
امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در اجرای مطلوب این رویداد قرآنی در سال ١٣٩٦ موفق باشید.
این گزارش می‌افزاید، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم امسال با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
captcha