تبیین «وحدت از دیدگاه قرآن» در سریلانکا
کد خبر: 3669657
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱

تبیین «وحدت از دیدگاه قرآن» در سریلانکا

گروه بین‌الملل: موضوع وحدت از دیدگاه قرآن کریم توسط خلیل افرا، روحانی اهل سنت کشورمان در سریلانکا تبیین و بررسی شد.

تبیین «وحدت از دیدگاه قرآن کریم» در سریلانکابه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ خلیل افرا، روحانی اهل سنت کشورمان به مناسبت هفته وحدت با تعدادی از خبرنگاران مسلمان در شهر کلمبو دیدار كرد و به تبیین موضوع وحدت از دیدگاه قرآن کریم پرداخت.


وی افزود: وظیفه نویسندگان و خبرنگاران این است که در خصوص ضرورت‌ها و ملزومات ایجاد وحدت بین مسلمانان بیش ار پیش فعال بوده و در جست‌وجوی کسب حقیقت‌های تاریخی این موضوع مهم باشند.


خلیل افرا بر ضرورت وحدت بین مسلمین جهان تأكید كرد و گفت: ما وظیفه داریم نسبت به ادیان ابراهیمی نیز با احترام رفتار کنیم.


وی همچنین خطاب به خبرنگاران گفت: باید در خصوص نقل اخبار بسیار دقیق باشید و قبل از انتشار آن، بررسی و تحقیق لازم را به عمل آورید به خصوص اگر این اخبار مرتبط با جوامع مسلمان و مسائل مربوط با آنها باشد.


در ادامه مصطفی سهراب، رایزن فرهنگی كشورمان در خصوص تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بر دو واژه تشیع انگلیسی و تسنن آمریکایی نیز مطالبی را مطرح كرد.


در پایان این نشست، خبرنگاران نقطه‌نظرات خود را در خصوص وحدت بین مسلمان، وظیفه رسانه‌ها برای دریافت حقیقت و انعكاس آن به مردم و ... بیان كردند/.

captcha