بازدید مدیر شبکه قرآن از نمایشگاه خط «مجموعه صلوات»
کد خبر: 3671641
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

بازدید مدیر شبکه قرآن از نمایشگاه خط «مجموعه صلوات»

گروه فعالیت‌های قرآنی: محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از نمایشگاه خط مجموعه صلوات علی‌اصغر قاسم‌پور بروجنی دیدن کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، محمدحسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با حضور در موزه مرحوم رضا عباسی تهران از نمایشگاه خط «مجموعه صلوات» علی‌اصغر قاسم پور بروجنی دیدن کرد.
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه گفت: لحظات بسیار خوبی را در موزه مرحوم رضا عباسی داشتم، در فضایی که عطراگین به عطر صلوات بود و در آن 30 تابلو ذکر صلوات در معرض دید عموم قرار گرفته است.
محمدزاده به اهمیت و نقش صلوات اشاره و خاطرنشان کرد: صلوات فقط یک ذکر نیست و در آن معرفت و عقایدی چون توحید، نبوت، امامت وجود دارد و با توجه به ارتباط و انسی که مردم با این دعا دارد انجام چنین کاری قابل توجه است.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با تقدیر از خالق این آثار گفت: استاد قاسم‌پور تلاش کردند در اسلوب خط نستعلیق به طرز ماهرانه‌ای خطوط متنوعی از این دعا را به نگارش در آورند و این کار هنری را بیافرینند به ایشان بخاطر این کار هنری ارزنده تبریک عرض می‌کنم.
وی از عموم مردم به ویژه مخاطبان شبکه قرآن و معارف سیما خواست که به اتفاق خانواده به این موزه و نمایشگاه بیایند و از این آثار هنری دیدن کنند زیرا جا دارد که نسلهای مختلف با این هنرهای اصیل از نزدیک بیشتر آشنا شوند.

captcha