آموزش از راه دور، ابتکار عمان در نشر فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3678783
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲

آموزش از راه دور، ابتکار عمان در نشر فرهنگ قرآنی

گروه بین‌الملل: وزارت اوقاف و امور دینی عمان برای چهارمین سال متوالی برنامه «آموزش از راه دور» خود را به منظور ترویج و نشر فرهنگ قرآنی آغاز کرد.

نرم‌افزار «آموزش از راه دور» ابتکار عمان در نشر فرهنگ قرآنیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری العرب الیوم؛ هلال بن حمود ریامی، مدیر مدارس قرآنی وزارت اوقاف و امور دینی عمان ضمن بیان هدف این برنامه مبني بر نشر فرهنگ قرآنی در کشور عمان گفت: با توجه به استقبال گسترده علاقمندان به «آموزش از راه دور» قرآن کریم، این برنامه برای چهارمین سال متوالی در سطح ملی برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از علاقمندان به آموزش حفظ قرآن کریم تا پنجشنبه (5 بهمن‌ماه) ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود تا 2هزار نفر از علاقمندان به آموزش قرآن کریم در این برنامه ثبت‌نام کنند.

اين برنامه شامل دو محور «حفظ قرآن» و «تصحیح قرائت قرآن» و «تدبر در قرآن» از طریق آموزش از راه دور و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

ثبت‌‌نام قرآن آموزان از طریق فضای مجازی که توسط وزارت اوقاف و امور دینی این کشور راه‌اندازی شده‌است، صورت می‌گیرد.

وزارت اوقاف و امور دینی عمان برای برنامه آموزش قرآن امسال خود، 6 برنامه درسی تدارک دیده است که هر برنامه درسی در یک ترم تحصیلی و به مدت 4 ماه و در سه بخش «آموزش»، «تثبیت» و «دوره و تکرار» برگزار می‌شود/.

captcha