ساخت فیلم مستند قرآنی توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآن
کد خبر: 3684347
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

ساخت فیلم مستند قرآنی توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئولان اداره دینی روسیه با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محمدزاده، مدیر این شبکه دیدار و برای ساخت فیلم مستند قرآنی به توافق رسیدند.

ساخت فیلم مستند قرآن توسط اداره دینی روسیه با همکاری شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، مسئولان اداره دینی روسیه به همراه برخی از مدیران جامعةالمصطفی(ص) العالمیه، ظهر امروز، 2 بهمن‌ماه با حضور در ساختمان شبکه قرآن و معارف سیما با محمدحسین محمدزاده، مدیر این شبکه دیدار و گفت‌وگو کردند.
در ابتدای این دیدار مسئول اداره دینی روسیه ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: در تاریخ همکاری‌هایی بین این دو کشور بوده و هدف سفر ما به ایران هم ادامه روند این همکاری‌ها در حوزه رسانه است.
این فعال دینی ادامه داد: با توجه به پیدایش اسلام‌هراسی در جهان و به‌خصوص در روسیه، اداره دینی تاتارستان درصدد ساخت فیلم مستند در خصوص دوران قبل از اسلام و همچنین دوران بعد از اسلام و دستاوردهای قرآن است که امیدواریم با همکاری شما به این مهم دست پیدا کنیم.
وی همکاری شبکه قرآن و معارف سیما را در ساخت این مستند تلویزیونی مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به آرشیو غنی این شبکه قرآنی و معارفی تلویزیون، جمهوری اسلامی می‌تواند ما را در ساخت فیلم مستند قرآنی همیاری و صدای قرآن را به جهانیان برسانیم.
در ادامه این دیدار ‌محمدزاده ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان روسی به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف این شبکه تلویزیونی پرداخت و ساخت برنامه با محوریت تلاوت‌، آموزه‌های قرآنی و معارف قرآنی را از ویژگی‌های این شبکه برشمرد.
وی ساخت فیلم مستند قرآن را اقدامی مبارک دانست و گفت: اینکه می‌خواهید عظمت قرآن را در قالب فیلم به نمایش بگذارید کاری پسندیده است و شبکه قرآن و معارف سیما در این راه از هرگونه کمک و حمایت دریغ نخواهد کرد.
همچنین مدیر شبکه قرآن و معارف سیما بر تعامل و همکاری فیمابین بین بخش‌های مختلف این شبکه با تیم برنامه‌سازی روسیه تأکید کرد.

captcha