محفل انس با قرآن در سواحل مکران برگزار شد
کد خبر: 3684360
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

محفل انس با قرآن در سواحل مکران برگزار شد

گروه جلسات و محافل: محفل قرآنی «پیام وحی» در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محفل قرآنی «پیام وحی» همزمان با رزمایش محمد رسول‌الله(ص) صبح روز گذشته، یکم بهمن‌ماه در سواحل نیلگون دریای عمان با حضور رزمندگان و فرماندهان در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت برگزار شد.
طلیعه برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط ناوگان دوم محمد‌رضا احدی، نفر اول مسابقات ارتش جمهوری اسلامی و قاری برگزیده نیروهای مسلح آغاز شد و در ادامه حجت‌الاسلام و‌المسلمین مظفری‌نژاد، ریاست اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی ارتش در خصوص اهمیت معنوی تلاش‌های رزمندگان در رزمایش و انسی که آنها با قرآن دارند، مطالبی بیان کرد و عمل به آیات قرآن‌ کریم را سرلوحه سلحشوری و رزمندگی سربازان اسلام برشمرد.
در ادامه این محفل قرآنی علیرضا قاسمی، حافظ نوجوان حاضر در منطقه که از فرزندان کارکنان است به ارائه محفوظات خود پرداخت و در پایان نیز محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخت.
در حاشیه این محفل معنوی، سید‌حسین شریفی‌نسب، امیر دریادار دوم به ارائه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی منطقه سوم دریایی کنارک پرداخت و شور و اشتیاق خانواده‌ها در مسائل معنوی و کلاس‌های قرآنی را در این نقطه محروم از کشور شایسته ارزیابی کرد.
یادآور می‌شود، این محفل نورانی به همت گروه محافل شبکه قرآن ضبط و به زودی از این شبکه پخش می‌شود.

محفل انس با «قرآن کریم» در سواحل مکران برگزار شد

محفل انس با «قرآن کریم» در سواحل مکران برگزار شد

محفل انس با «قرآن کریم» در سواحل مکران برگزار شد

captcha