ابلاغ سهمیه بیمه سال 96 فعالان قرآنی/ ٩٠٠ سهمیه برای 16 استان
کد خبر: 3684440
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶

ابلاغ سهمیه بیمه سال 96 فعالان قرآنی/ ٩٠٠ سهمیه برای 16 استان

گروه فعالیت‌های قرآنی: بر اساس ابلاغ معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد، سهمیه بیمه فعالان قرآنی در سال 96 برای 16 استان ابلاغ شد.

ابلاغ سهمیه بیمه سال 96 فعالان قرآنی / ٩٠٠ سهمیه برای 16 استان

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز دوم بهمن ماه باقیمانده سهمیه بیمه سال ٩٦ را خطاب به مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ١٦ استان کشور ابلاغ کرد.
بنا بر این گزارش سایر استان‌ها سهمیه بیمه خود را حسب آمایش سرزمینی دریافت کرده‌اند و ٨٠٠ بیمه نامه توسط صندوق اعتباری هنر در دست صدور است.
یادآور می‌شود مجموع ٩٠٠ سهمیه جدید به استان‌هایی تعلق یافته که هنوز سهمیه خود را کامل نکرده‌اند؛ این استان‌ها شامل آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، بوشهر، تهران، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، فارس، قم، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، همدان و یزد می‌شود.
واجدین شرایط آیین‌نامه می‌توانند تا ٢٤ بهمن مدارک خود را به امور قرآنی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه و در صورت احراز شرایط، پروفایل عضویت خود را در سامانه صندوق اعتباری هنر به آدرس honarcredit.ir/membership کامل کنند.

برای مشاهده آیین‌نامه بیمه فعالان قرآنی اینجا کلیک کنید!

captcha