«قرآن، منادی اتحاد و مقاومت»؛ شعار مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 3685022
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸

«قرآن، منادی اتحاد و مقاومت»؛ شعار مسابقات قرآن بسیج

گروه مسابقات: مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج با شعار «قرآن منادی اتحاد و مقاومت» برگزار می‌شود.

«قرآن، منادی اتحاد و مقاومت»؛ مسابقات قرآن بسیج

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله کشوری بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بسیج، همراه با گرامی‌داشت شهدای قرآنی مدافع حرم با  شعار «قرآن، منادی اتحاد و مقاومت» طی روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه برگزار می‌شود.
در این دوره از مسابقات بیش از 500 نفر از نخبگان قرآنی بسیج حضور دارند که پس از گذراندن مراحل پایگاهی، حوزه‌ای و شهرستانی و استانی به این مرحله راه یافته‌اند.
مسابقات قرآنی بسیج همانند سال‌های گذشته که به صورت قرائت تقلیدی زیر 16 سال و وکلای تلاوت برپا می‌شد، امسال نیز با عناوین جدیدی از جمله برگزاری مسابقات گروهی و قرائت مجلسی همراه است که به عنوان روشی نوین در برپایی مسابقات در سطح کشور می‌تواند، مطرح شود.
این مسابقات در دو مقطع زیر 16 سال و بالای 16 سال ویژه بانوان و آقایان و در دو بخش گروهی و انفرادی برگزار خواهد شد که بخش انفرادی در رشته‌های حفظ کل و قرائت تحقیق(آقایان و بانوان بالای 16 سال) و قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، حفظ کل، حفظ 20 جزء، 10 جزء و ترتیل(مقطع زیر 16 سال آقایان) و بخش گروهی شامل رشته‌های قرائت مجلسی، ترتیل، حفظ 10 و 20 جزء(آقایان بالای 16سال) انجام می‌شود.

captcha