توزیع 20 هزار ترجمه قرآن در آمریکای لاتین
کد خبر: 3689837
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

توزیع 20 هزار ترجمه قرآن در آمریکای لاتین

گروه بین‌الملل: سازمان امور دینی ترکیه دیروز (18 بهمن) از توزیع مجموع 20 هزار نسخه از قرآن کریم با ترجمه اسپانیولی در کشورهای آمریکای لاتین خبر داد.

توزیع 20 هزار نسخه ترجمه اسپانیولی قرآن در آمریکای لاتینبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روزنامه «حریت» ترکیه؛ سازمان امور دینی ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: این نسخه‌های قرآن در راستای کمپین «اجازه دهید هدیه من قرآن باشد» در میان مسلمانان گواتمالا، السالوادور، کلمبیا، هائیتی، آرژانتین، شیلی، پرو، بولیوی، اکوادور و اروگوئه توزیع شد.

کمپین «اجازه دهید هدیه من قرآن باشد» بخشی از برنامه «نیاز بسیاری از مسلمانان جهان به قرآن» است که در راستای آن بیش از 1 میلیون نسخه قرآن تاکنون با ترجمه‌های مختلف در کشورهای مختلف توزیع شده است.

تاکنون 8 هزار نسخه از قرآن کریم به همراه ترجمه اسپانیولی برای گواتمالا، السالوادور، کلمبیا و هائیتی ارسال شده و این نسخه‌ها در میان مراکز فرهنگی اسلامی توزیع شده‌اند.

12 هزار نسخه دیگر نیز به زودی به کشورهای آرژانتین، شیلی، پرو، بولیوی، اکوادور و اروگوئه می‌رسند.

سازمان امور دینی ترکیه در حال حاضر در حال تهیه ترجمه پرتغالی قرآن کریم نیز هست و بعد از آماده شدن آن برای پرتغالی‌زبان‌ها از جمله مسلمانان برزیل ارسال خواهد شد.

سازمان امور دینی ترکیه تاکنون قرآن را به 17 زبان مختلف ترجمه کرده و در اختیار مسلمانان کشورهای مختلف قرار داده است/.

captcha