برگزاری اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون تبلیغی – ترویجی
کد خبر: 3691917
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

برگزاری اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون تبلیغی – ترویجی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی ترویجی قرآنی به ریاست معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و در آن پیشنهاداتی برای تصویب در جلسه اصلی کمیسیون مطرح شد.

برگزاری اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون تبلیغی – ترویجی

به گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآن به ریاست عبدالهادی فقهی زاده، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته ٢٥ بهمن ماه در سالن اجتماعات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.
در این جلسه در مورد ترکیب اعضا بحث و تبادل نظر شد در نهایت وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان صدا و سیما و سازمان بسیج برای عضویت در کارگروه پیشنهاد شدند.
همچنین در مورد ریاست کارگروه؛ دفتر تبلیغات با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس کارگروه پیشنهاد شد و در خصوص وظایف و اختیارات کارگروه نیز معین شد که دستگاه ها پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه و پس از جمع بندی در جلسه آتی کمیسیون مطرح تصویب شود.
گفتنی است مصوبات فوق پس از طرح و تصویب در صحن کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی نهایی و لازم الاجرا می شوند.
یادآور می شود اولین جلسه کارگروه «قرآن، نشر و تبلیغات» کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی ترویجی قرآنی با حضور نمایندگانی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی قوه قضاییه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران، سازمان اوقاف و امور خیریه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار شد.

انتهای پیام

captcha