برگزاری دوره مطالعه موضوعی قرآن در لندن
کد خبر: 3705756
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

برگزاری دوره مطالعه موضوعی قرآن در لندن

گروه بین‌الملل؛ موسسه توسعه و تحقیق اسلامی (IIDR) در تاریخ 12 و 13 خردادماه در دانشگاه کوئین مری لندن دوره‌ای آموزشی را تحت عنوان «مطالعه موضوعی قرآن» برگزار می‌کند.

برگزاری دوره مطالعه موضوعی قرآن در لندن/ ادیت شده

به گزارش ایکنا به نقل از IRIC؛ محور اصلی این دوره مطالعه و بررسی موضوعات اصلی مطرح شده در قرآن است. در این دوره آموزشی،  مطالب قرآن به شش موضوع اصلی تقسیم می‌شود که با شناخت هر موضوع می توان معنای قرآن را به شیوه‌ای منسجم‌تر و بهتر درک کرد. هدف از ارائه دوره ترویج مطالعه قرآن به شیوه‌ای جدید و جذاب است.

در فراخوان شرکت در این دوره آمده است: 114 سوره قرآن طیف گسترده‌ای از موضوعات و درس‌های ارزشمند را پوشش می‌دهد، اما گاهی درک معنای آیات بدون در اختیار داشتن یک رویکرد یادگیری موثر دشوار است. با مطالعه قرآن با این شیوه جدید (به صورت موضوع به موضوع) می‌توانید معنی ساده آیات وحی را درک کنید و آن را در زندگی روزمره خود به کار گیرید.

موضوعات اصلی که در این برنامه ارائه می‌شوند، عبارتند از مردان، زنان، سیاست، حکمت، تغییر و اخلاق. موسسه توسعه و تحقیقات اسلامی (IIDR) یک سازمان آموزشی پیشرو است که قصد دارد دانش و تفکر اسلامی را برای زمان حاضر بومی سازی کند. این موسسه دوره‌های فشرده، سمینارها، سخنرانی و همایش‌های بی‌شماری را سازماندهی می‌کند، تحقیقات مروبط به اسلام را منتشر می‌کند و بر گسترش برنامه‌های آموزشی و تولید منابع و مطالب آموزشی اهتمام می‌ورزد.

انتهای پیام

captcha