اعلام اسامی نفرات برتر سومین مسابقات قرآن کارکنان وزارت نفت
کد خبر: 3713610
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

اعلام اسامی نفرات برتر سومین مسابقات قرآن کارکنان وزارت نفت

گروه مسابقات ــ اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان کارکنان وزارت نفت اعلام شد.

مسابقات قرآن وزارت نفت

به گزاش ایکنا؛ اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و اذان کارکنان وزارت نفت در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که صبح امروز شنبه، 22 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، اعلام و این افراد طی مراسمی تجلیل شدند.
بنابر اعلام برگزارکنندگان مسابقات، در بخش آقایان و در رشته قرائت تحقیق، محمد کاکاوند، رسول تمجید و عباس لطفی، حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات شدند. همچنین در رشته قرائت ترتیل نیز حسام قانعی، صادق حیدری و امیرحسین خیراندیش توانستند رتبه‌های اول تا سوم را به خود اخصاص دهند.
همچنین، در رشته اذان نیز محمدمهدی شرکت، خیرالله عثمان‌زاده و رسول مرادی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. در رشته حفظ 5 جزء این دوره از مسابقات، مسلم گلباغی، محمدامیر عباسیان و اسماعیل درخشان رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و در رشته حفظ 10 جزء نیز به ترتیب جعفر زاهدی، حسن خنفری و رضا بهدادفر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ 15 جزء قرآن کریم، رضا محمدپور، روح‌الله حبیبی‌مقدم و وحید گلچیان و در رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم نیز علی عادلی مقدم، عیسی سواری و عبدالله روستایی توانستند تا رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دهند. همچنین، در رشته حفظ کل قرآن کریم، ‌غلامحسین زمانی، علی عرفانیان و کوروش نراقی‌پور توانستند تا به رتبه‌های اول تا سوم مسابقات دست پیدا کنند و در رشته مفاهیم نیز علی نجات‌پرهیزگار،‌ میثم حیدری و محبعلی صمصامی به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.
همچنین، در بخش بانوان این دوره از مسابقات نیز در رشته قرائت تحقیق، زهرا قطعی، سعیده مهدوی‌تبار و زهرا هادی‌زاده به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند. در رشته قرائت ترتیل نیز مریم حاجی‌نوروز، سحر سرخی و زینب عباسی اول تا سوم شدند. در رشته حفظ پنج جزء نیز فاطمه تقی‌زاده، مژگان احسان‌منش و نسرین ناصری‌پور به مقام اول تا سوم دست پیدا کردند.
در رشته حفظ 10 جزء نیز وجیهه مغدانی به رتبه اول دست پیدا کرد و در رشته حفظ 15 جزء نیز زهرا آزادان گناوه و زکیه مغدانی حائز رتبه‌های اول و دوم شدند. همچنین، در رشته مفاهیم قرآن کریم نیز به ترتیب زهرا کریم‌پور، زهره همتی و آمنه مجدمی حائز رتبه‌های اول تا سوم مسابقات شدند.

گزارش تصویری را اینجا ببینید.

انتهای پیام

captcha