عرضه مصاحف قرآن با ضمانت/ تعویض و مرجوعی مصاحف پذیرفته می‌شود
کد خبر: 3718226
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸

عرضه مصاحف قرآن با ضمانت/ تعویض و مرجوعی مصاحف پذیرفته می‌شود

گروه ادب ــ مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی از عرضه مصاحف قرآن با ضمانت(گارانتی) خبر داد و گفت: چنانچه مصحفی به دلیل داشتن مشکل تاخوردگی یا پارگی صفحه و بدون استفاده بودن برای مخاطب بازگردانده شود،‌ تعویض و پس گرفته می‌شود.

عرضه قرآن با گارانتی/ تعویض و مرجوعی پذیرفته می‌شود

علی‌اکبر داودی‌پور، مسئول غرفه مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: کتاب‌های آموزشی شورای عالی قرآن که تولید مرکز طبع و نشر قرآن است در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن عرضه شده است.

وی با بیان این مطلب اعلام کرد: همه قرآن‌هایی که در غرفه مرکز طبع و نشر قرآن عرضه شده‌اند،‌ دارای ضمانت(گارانتی) هستند. بر این اساس اگر مخاطبی که از این غرفه خرید کرده است،‌ بعد از خرید قرآن متوجه شد که داخل این مصحف،‌ صفحه‌ای تا خورده است یا پارگی دارد، می‌تواند آن قرآن را به این غرفه باز گرداند تا تعویض شود.

داودی‌پور همچنین گفت: نکته دیگر در این باره آن که اگر بازدیدکنندگان نمایشگاه به خرید قرآن اقدام کنند و بعد از آن که مصحف را مطالعه کنند و متوجه شوند که این نسخه مورد استفاده آنها قرار ندارد و نیازمند فونت،‌ تفسیر یا ترجمه دیگری هستند،‌ می‌توانند آن را بیاورند که در این صورت از آنها پس گرفته می‌شود.

انتهای پیام

captcha