برگزاری هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان + عکس
کد خبر: 3752666
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

برگزاری هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مرحله مصاحبه و تلاوت حضوری هفتمین دوره ارزیابی در بخش مدرسان، از روز گذشته چهارشنبه 11 مهرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در سطوح یک تا چهار  و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور در حال برگزاری است.

آزمون مصاحبه و تلاوت هفتمین دوره ارزیابی قاریان و مدرسان
به گزارش ایکنا؛ مرحله مصاحبه و تلاوت حضوری هفتمین دوره ارزیابی در بخش مدرسان، از روز گذشته، چهارشنبه ۱۱ مهرماه در محل شورای عالی قرآن با حضور شرکت‌کنندگان در سطوح یک تا چهار و در گرایش‌های مختلف از سراسر کشور در حال برگزاری است.

بخش اول این مرحله، به مصاحبه علمی و مهارتی اختصاص پیدا می‌کند. شرکت‌کنندگانی که حد نصاب لازم را در این بخش کسب کنند، مجاز هستند تا در استودیوی شورای عالی قرآن حضور پیدا کرده و نسبت به اجرای بخش دوم این مرحله که شامل ضبط تلاوت تحقیق و ترتیل است، اقدام کنند.

داوری بخش مصاحبه علمی و مهارتی را سیدمحسن موسوی‌بلده، محمدرضا ستوده‌نیا، سیدجواد سادات‌فاطمی، سیدمهدی سیف، مهدی دغاغله، نصرت‌الله(عارف) حسینی، محسن یاراحمدی، حمیدرضا احمدی‌وفا و مهدی نباتی به‌عهده دارند.

داوری و ارزیابی تلاوت‌های حضوری این مرحله، طی همین ماه با حضور جمعی از استادان و کارشناسان انجام خواهد شد.

یادآور می‌شود، تعداد ۸۲ نفر از آقایان و بانوانی که در مرحله ورودی حد نصاب لازم را دریافت کرده‌اند، برای شرکت در این مرحله حضور یافته‌اند.

 

انتهای پیام

captcha