میزگرد تلویزیونی علمای شیعه و سنی در افغانستان
کد خبر: 3765454
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵
به مناسبت هفته وحدت برگزار می‌شود؛

میزگرد تلویزیونی علمای شیعه و سنی در افغانستان

گروه بین‌الملل ـ میزگرد تلویزیونی علمای شیعه و سنی افغانستان به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) در این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت فرارسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در هرات افغانستان به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با موضوع وجود پیامبر اسلام(ص)؛ عامل اصلی وحدت‌ و همدلی بین مسلمانان می‌پردازد.

تهیه و چاپ نشریه پیام متین ویژه هفته وحدت، تهیه و چاپ بروشور با عنوان هفته وحدت در هزار نسخه و توزیع در محافل اهل سنت و تشیع، برگزاری همایش «عوامل و موانع وحدت» توسط دانشجویان اهل سنت، برگزاری همایش «وحدت عامل پیشرفت و عزت مسلمانان» توسط دانشجویان شیعه و سنی از جمله این برنامه‌هاست.

همچنین، نشست با موضوع وحدت با همکاری مؤسسه «آریا زمین» با حضور 30 تن از اساتید و علما اهل سنت و تشیع و میزگرد تلویزیونی با حضور علما اهل سنت و تشیع برگزار می‌شود.

اهدای لوح یادبود به تعدادی از علما تشیع و تسنن و برگزاری مسابقه چهار جوابی در فضای مجازی با موضوع «وحدت؛ عامل عزت» و تهیه ده‌ها کلیپ با موضوع وحدت و نشر در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است.

انتهای پیام

captcha