نرم‌افزار «نماز شب» منتشر شد
کد خبر: 3781133
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

نرم‌افزار «نماز شب» منتشر شد

گروه فناوری اطلاعات ــ نرم افزار «نماز شب» توسط انجمن گفت‌وگوی دینی برای بهره‌مندی مشتاقان و سالکان الی‌الله طراحی و ارائه شده است.

به گزارش ایکنا؛ بدون شک یکی از راه‌های اصلی در مسیر تعالی و پیشرفت معنوی، شب زنده‌داری و تمسک به نماز شب است که اهمیت آن بر هیچ سالکی پوشیده نیست. مرحوم شیخ صدوق در علل‌الشرایع روایتی از امام صادق‌(ع) نقل می‌کند که فرمودند: «علیکم بصّلاة اللّیل» بر شما باد نماز شب. بعد می‌فرمایند: «فانّها سنّةُ نَبیّکم» که نماز شب سنت پیامبر شما است.

در همین راستا نرم افزار «نماز شب» توسط انجمن گفت‌وگوی دینی برای بهره‌مندی مشتاقان و سالکان الی‌الله طراحی شده است. این نرم افزار دارای بخش‌های متعددی شامل آموزش نماز شب و دعاهای مرتبط، احکام نماز شب با فتوای مراجع عظام تقلید، توصیه علما و بزرگان در خصوص نماز شب، شهدا و نماز شب، حکایات مرتبط با نماز شب، مطالبی در خصوص راه‌های تقویت اراده و روش‌هایی برای بیداری جهت نماز شب و بخش‌های دیگر است.
از جمله امکانات این نرم افزار می‌توان به گرافیک زیبا، رابط کاربری ساده، جست‌وجوی دقیق، بزرگ‌نمایی متون، اشتراک‌گذاری متون، مطالب منتخب و ارائه جدیدترین مطالب انجمن گفت‌وگوی دینی اشاره کرد.
علاقه‌مندان برای دریافت نسخه اندرویدی نرم افزار اینجا را کلیک کنند.
انتهای پیام

captcha