تلاش دشمنان گرفتن روحیه انقلابی‌گری از جوانان است
کد خبر: 3788579
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

تلاش دشمنان گرفتن روحیه انقلابی‌گری از جوانان است

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: دشمنان از روحیه انقلابی مردم ایران در هراسند و سعی می‌کنند انقلابی‌گری را از جوانان بگیرند پس باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

امربه معروف و نهی از منکر از عوامل پیروزی انقلاب

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته در مراسم یادواره 52 شهید منطقه مارالان تبریز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) گفت: همان گونه که خداوند در قرآن کریم فرموده است، اگر مردم امر به معروف و نهی از منکر نکنند اشرار و کفار بر آنها حاکم می‌شوند.
وی ادامه داد: امام راحل با امر به معروف و نهی از منکر توانست با دست خالی و با پشتیبانی مردم بر طاغوت زمان غلبه کند و انقلاب اسلامی را به پیروزی برساند.
امام جمعه تبریز بیان کرد: در بحث تذکر لسانی همه وظیفه دارند و در امر به معروف و نهی از منکر عملی هم لازم است آمر و ناهی ، معروف و منکر را بشناسد و احتمال تاثیر‌گذاری بدهد.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، یاد آور شد: امروز جوانان ما در نماز جمعه و مراسم اعتکاف به صورت گسترده و پرشورشرکت می کنند و همراه ریش سفیدان هر زمانی که به وجودشان نیاز شد اعلام آمادگی می کنند که این موضوع نشان دهنده روحیه انقلابی در جوانان ماست.
وی افزود: دشمنان از همین روحیه انقلابی در هراسند و سعی می کنند انقلابی گری را از جوانان بگیرند پس باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.
امام جمعه تبریز، با بیان اینکه کشورمان هم اکنون بامشکلات فراوانی اعم از مشکل اقتصادی، معیشتی، گرانی و اشتغال جوانان روبروست تصریح کرد: برخی از این مشکلات به دلیل تحریم های ناعادلانه دشمنان است اما دلیل اصلی نابسامانی‌های جامعه، بی توجهی برخی مسئولان است.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم، تنها راه مقابله با دشمنان کشور را حفظ وحدت، صمیمیت و انسجام حول محور ولایت دانست.
انتهای پیام

captcha