نکته مثبت تلاوت «امیرحسین رحمتی» نماینده ایران در مسابقات دانش‌آموزی
کد خبر: 3802112
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

نکته مثبت تلاوت «امیرحسین رحمتی» نماینده ایران در مسابقات دانش‌آموزی

گروه مسابقات ــ نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام صبح امروز در هتل همای تهران قرعه خود را در برابر هیئت داوران اجرا کرد.

نکته مثبت تلاوت «امیرحسین رحمتی» نماینده ایران در مسابقات دانش‌آموزیامیرحسین رحمتی، نماینده جمهوری اسلامی ایران در رشته قرائت مسابقات بین‌المللی قرآن دانش‌آموزان جهان اسلام در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه قرعه انتخابی‌اش از سوره مبارکه آل عمران، آیه 132 تا 135 خوب بوده است، گفت: با وجود اینکه نخستین نفر برای اجرا در این بخش بودم، رضایت داشتم و زمان مناسبی هم برای تمرین داشتم.
وی که دانش‌آموز پایه دوازدهم از استان گلستان است، افزود: در این قطعه دو مورد وقف و ابتدایی بود که رعایت کردم.
رحمتی پس از تذکرهای سیدعباس انجام، استاد راهنمای حاضر در سالن اظهار کرد: مورد تجویدی را به من متذکر شدند، اما در مجموع از تلاوتم راضی بودند.
این قاری دانش‌آموز، اضافه کرد: عدم ریسک، انتخاب پرده مناسب در آغاز تلاوت و تطبیق مقام حجاز با معنا ازجمله نکات مثبت تلاوتم بود که استاد راهنما به من یادآور شد. همچنین نظرات استاد راهنما را به صورت مکتوب دریافت کردم.
وی با اشاره به حضور دانش‌آموزان در سالن در این مرحله گفت: در ساعات ابتدایی آغاز رقابت‌ها شاهد حضور تعداد محدودی بودیم، اما بعد از یک ساعت از برنامه حضور علاقه‌مندان به استماع تلاوت قرآن به ویژه دانش‌آموزان بیشتر شد.
انتهای پیام

captcha