برگزاری هفتمين نمايشگاه بين ­المللی كتاب «در راه ابريشم كبير» در قزاقستان
کد خبر: 2507892
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۶

برگزاری هفتمين نمايشگاه بين ­المللی كتاب «در راه ابريشم كبير» در قزاقستان

گروه بین الملل: هفتمين نمايشگاه بين­ المللی كتاب «در راه ابريشم كبير» با همكاری وزارت فرهنگ و اطلاعات قزاقستان در آلماتی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خانه كتاب ملی دولتی، شورای ناشران و گسترش­ انتشار كتاب قزاقستان با پشتيبانی وزارت فرهنگ و اطلاعات قزاقستان به طور مشترك با شركت نمايشگاه بين­ المللی «آتاكينت - ايكسپو»، هفتمين نمايشگاه بين­ المللی كتاب را با نام «در راه ابريشم كبير» برگزار می كنند و بدينوسيله از علاقمندان، ناشران و توزيع­ كنندگان كتاب دعوت می نمايند تا در اين رويداد فرهنگی شركت کنند.
تبادل مفيد در مورد بازار كتاب و چاپ و نشر قزاقستان، كشورهای آسيای ميانه، كشورهای مستقل مشترك­ المنافع، درباره آخرين پيشرفت در حوزه مديريت، فناوری جديد در زمينه چاپ و نشر و نشريت كتاب؛ پشتيبانی تبليغات كتاب قزاقستان معاصر و تقويت زمينه ترويج كتاب كشور و توسعه تجريه در مورد كتب و نشريات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
همجنین پشتيبانی در گسترش ارتباطات مستقيم با تهيه­ كنندگان چاپ و نشر، كاغذ و ... ؛ كمك به ناشران، نمايندگان چاپ و نشر، گسترش­ دهندگان كتاب منطقه آسيای ميانه در كسب درجه شايسته در بازار كشورهای مستقل مشترك­ المنافع؛ در چارچوب برنامه نمايشگاه «ميزگرد، كنفرانس مطبوعاتی، بحث، سمينارهایی كه به مسائل مهم چاپ و نشر كتاب و جلسه با نويسندگان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد فرهنگی عنوان شده است.
مكان برگزاری این نمایشگاه در قزاقستان، شهر آلماتی، مركز همكاری «آتاكينت» و زمان برگزاری 11 الی 13 آوريل 2013 خواهد بود.
captcha