تأکید بر تقویت روابط حزب‌الله و حماس در دیدار هنیه با نصرالله
کد خبر: 3980927
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

تأکید بر تقویت روابط حزب‌الله و حماس در دیدار هنیه با نصرالله

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در دیدار با دبیرکل حزب‌الله لبنان درباره مسائل کنونی منطقه و تقویت روابط دو سویه گفت‌وگو کرد.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از النشرة، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و هیئت همراه ظهر امروز در ادامه دیدارهای خود با شخصیت‌ها و مقامات لبنانی، با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
در دیدار نصرالله و هنیه، نبرد «شمشیر قدس» فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی و دستاوردهای محور مقاومت بررسی شد و دو طرف بر تقویت روابط میان حزب‌الله و حماس و جایگاه اصلی این رابطه در محور مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.
 
چند روز قبل اسماعیل هنیه به همراه یک هیئت عالی‌رتبه از رهبران حماس سفرهای خود به کشورهای عربی را آغاز و با مقامات رسمی و نخبگان سیاسی و اجتماعی این کشورها دیدار کرد. براساس اعلام منابع خبری، سفر رهبران جنبش حماس و اسماعیل هنیه به کشورهای منطقه همچنان دنبال می‌شود که البته مکان و تاریخ این سفرها مشخص نیست.
 
رئیس دفتر سیاسی حماس در دیدار با مقامات لبنانی از مواضع دولت و ملت لبنان در حمایت از فلسطین و آرمان آن و همچنین تلاش‌ها در نزدیک کردن دیدگاه‌های گروه‌های فلسطینی تشکر و قدردانی کرد و نتایج نبرد شمشیر قدس را مورد بازنگری قرار داد و گفت: یکی از مهمترین نتایج این نبرد آن بود که نشان داد قدس مرکز درگیری با دشمن اشغالگر و عنصر اتحاد میان فلسطینیان است.
انتهای پیام
captcha