قالب‌های جشنواره ملی نورالثقلین اعلام شد
کد خبر: 4049141
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

قالب‌های جشنواره ملی نورالثقلین اعلام شد

قالب‌های جشنواره ملی نورالثقلین با محوریت جلسات خانگی قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان از سوی معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن‌ الکریم اعلام شد.

 جشنواره ملی نورالثقلینبه گزارش ایکنا، قالب‌های جشنواره ملی نورالثقلین که با محوریت جلسات خانگی قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان از سوی معاونت تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن‌الکریم و با مشارکت مؤسسه نورالثقلین برگزار می‌شود، اعلام شد.

عموم بانوان و آقایان شرکت‌کننده می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ، موشن‌گرافیک، عکس‌نوشته، عکاسی، تواشیح و سرود، روزنامه دیواری، نقاشی و طراحی، خلاقیت قرآنی(ویژه مربیان) به منظور شناسایی و معرفی استعدادهای برتر قرآنی در رشته‌های مختلف تا 12 اردیبهشت‌ماه ارسال کنند.

بنابر این گزارش، آثار ارسالی باید در جایی بارگذاری شده و لینک آن به نشانی‌های اعلام شده، ارسال شود. آثار متقاضیان در جشنواره با حجم بالاتر از 50 مگابایت، باید پس از ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی جشنواره و دریافت شناسه اثر، بر روی DVD به دبیرخانه جشنواره ارسال و تحویل شود.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی تلاوت مراجعه یا فایل مقررات جشنواره ملی نورالثقلین را دریافت کنند.

خالق هر اثر می‌تواند آثار تولیدی و ارسالی خود را در حساب کاربری عکاس در اینستاگرام منتشر کرده و از طریق ایجاد (هشتگ # فراخوان _ ملی _ نورالثقلین) در کامنت یا کپشن(شرح) عکس منتشر شده در اینستاگرام، به جشنواره معرفی کند.

یادآوری می‌شود، جشنواره ملی نورالثقلین با هدف گسترش فرهنگ جلسات خانگی با بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی، تبلیغ و ترویج آن، ایجاد بستری مناسب برای تولیدات ارزشمند در رشته‌های مختلف با موضوع جلسات خانگی، ایجاد رقابت و شور و نشاط بین مجموعه‌های قرآنی و راه‌اندازی جلسات خانگی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha