جزئیات ثبت‌نام در رشته اذان مسابقات ملی مشکات اعلام شد
کد خبر: 4068055
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

جزئیات ثبت‌نام در رشته اذان مسابقات ملی مشکات اعلام شد

آزمون شرکت در رشته اذان مسابقات ملی مشکات در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال ویژه آقایان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم مشکات به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و فراهم آوردن زمینه‌ای جهت انس بیش از پیش با مصحف شریف و انسان‌ساز قرآن کریم و مفاهیم تعالی‌بخش و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن در محیط جامعه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات از ۲۱ خرداد آغاز شده و تا ۱۹ تیرماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند در این دوره در چهار رشته حفظ کل، ترتیل و قرائت تقلیدی قرآن و اذان شرکت کنند.

مسابقات این دوره برای دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار خواهد شد. مرحله مقدماتی و افتتاحیه این دوره از مسابقات قرآن مشکات نیز از ۲۷ تیرماه الی ۱۴ مردادماه در شهر کوهسار البرز با رمز یا علی در روز عید غدیر آغاز خواهد شد.

آزمون رشته اذان ویژه آقایان در دو رده سنی زیر ۱۶ سال پسران و بالای ۱۶ سال برگزار می‌شود. آخرین مهلت ثبت‌نام و ضبط ویدیو در رشته اذان روز ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

زمان فیلم ارسالی نباید بیش از پنج دقیقه باشد. پیش از اذان نام و نام خانوادگی، سن و استان خود را اعلام کنید. جهت ضبط و ارسال فایل تصویری می‌توان از تلفن همراه یا رایانه استفاده کرد، ولی دوربین باید به صورت افقی و بدون سیستم، صوتی اکو و افکت‌های صوتی باشد و به صورت خشک ضبط شود.

از سه‌پایه برای جلوگیری از لرزش استفاده شده و دوربین به صورت افقی نگاه داشته، همچنین هنگام ضبط فیلم به منظره و آراستگی چهره اهمیت داده شود.

فیلم‌های ارسالی در دو مرحله داوری و نفرات برتر برای حضور در فینال دعوت خواهند شد. مرحله فینال این رشته به صورت حضوری برگزار می‌شود و مؤذنینی که نتوانند در فینال حاضر شوند از دور مسابقات حذف خواهند شد و امکان برگزاری آزمون در روز دیگری وجود نخواهد داشت. انتخاب سبک اذان بر عهده موذن است.

ارسالی//جزئیات ثبت‌نام در رشته اذان مسابقات ملی مشکات اعلام شد

آموزش ثبت‌نام و لینک ثبت‌نام در چهارمین دوره مسابقات سراسری و دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم مشکات

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۵
سید علیرضا موسویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۱ - ۲۳:۰۴
0
0
سلام من سید علی رضا موسویان دوست دارم مسابقه رشته اذان شرکت کنم۰۹۱۱۹۹۹۸۳۵۴
captcha