دومین دوره طرح تفسیرخوانی قرآن «ذکر مبارک» برگزار می‌شود
کد خبر: 4068981
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

دومین دوره طرح تفسیرخوانی قرآن «ذکر مبارک» برگزار می‌شود

دومین دوره طرح تفسیرخوانی کتاب «ذکر مبارک با موضوع تفسیر پنج جزء دوم قرآن کریم» از سوی کانون قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

طرح تفسیرخوانی ذکر مبارکبه گزارش ایکنا، دومین دوره طرح تفسیرخوانی کتاب ذکر مبارک با موضوع تفسیر مختصر پنج جزء دوم قرآن کریم از سوی کانون قرآن و عترت پردیس شهید رجایی فارس دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

مطالعه ۱۰ صفحه از جلد دوم کتاب ذکر مبارک در هر ماه به عنوان منبع و محتوای مسابقه تعیین شده و در هر مرحله سه جایزه به نفرات برتر تعلق خواهد گرفت. همچنین نسخه چاپی کتاب با نصف قیمت در اختیار ثبت‌نام‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

در دوره اول این طرح که مربوط به جلد اول کتاب ذکر مبارک بود از مرحله اول تا یازدهم برگزار شد و این دوره نیز اختصاص به مراحل دوازدهم تا نوزدهم دارد.

علاقه‌مندان به منظور ثبت‌نام می‌توانند تا پایان امروز، 15 تیرماه از طریق تماس به شماره 09900352198 در واتساپ یا شناسه Zekre_mobarak401 در ایتا اقدام به ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، مجموعه شش جلدی ذکر مبارک کتابی آموزشی و درسی است و در تألیف آن از تفاسیری همچون المیزان، نمونه، تسنیم، نور و مجمع‌البیان استفاده شده است.

انتهای پیام
captcha