تجدید عهد رفاقت با شهید «رضا کارگربرزی» در گلزار شهدای نظرآباد + عکس
کد خبر: 4073095
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۶

تجدید عهد رفاقت با شهید «رضا کارگربرزی» در گلزار شهدای نظرآباد + عکس

مراسم تجدید عهد رفاقت با شهید «رضا کارگربرزی» متخصص ساخت بمب‌های الکترونیکی در جبهه مقاومت اسلامی، دوم مردادماه همزمان با سالروز شهادتش، از سوی واحد رسانه‌ای گروه جهادی شهید «رضا کارگربرزی» استان البرز و با حضور والدین این شهید مدافع حرم، در گلزار شهدای شهرستان نظرآباد برگزار شد.

تجدید عهد رفاقت با شهید «رضا کارگربرزی» به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم جشن‌ تولد و تجدید عهد رفاقت با شهید «رضا کارگربرزی» متخصص ساخت بمب‌های الکترونیکی در جبهه مقاومت اسلامی، دوم مردادماه همزمان با سالروز شهادتش، از سوی واحد رسانه‌ای گروه جهادی شهید «رضا کارگربرزی» استان البرز و با حضور والدین این شهید مدافع حرم، در گلزار شهدای شهرستان نظرآباد برگزار شد. 

پدر این شهید مدافع حرم در دیدار با اعضای رسانه‌ای گروه جهادی شهید «رضا کارگربرزی» استان البرز با اشاره به توانمندی‌ها و اختراعات رزمی و الکترونیکی شهید، بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی از فرزندم به‌عنوان یک نیروی مخلص و متعهد و کارآمد یاد می‌کرد و شهید کارگر‌برزی را به نام مهندس رضا خطاب می‌کرد. مهندس رضا در زمینه جنگ‌های شهری و پارتیزانی قابلیت‌های خاصی داشت و همچنین در زمینه خنثی کردن تله‌های انفجاری به نیروهای رزمنده آموزش می‌داد و تأثیر بسزایی در ارتقای مهارت‌های رزمندگان جبهه مقاومت داشت. 

وی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی محور وحدت بود و بیانی آسمانی و قرآنی داشت، گفت: یک روز حاج قاسم آمد و دستم را گرفت و به‌ همراه خانواده به سمت گلزار و مزار شهید رفتیم و نیز حضور سپهبد شهید سلیمانی موجب شد که آرامش مجدد به خانواده ما باز گردد. 

یادآور می‌شود، شهید «رضا کارگربرزی» ۱۱ مرداد سال ۹۲ در جنوب حلب سوریه با تیر قناسه تکفیری‌ها به شهادت رسید تا مزد سال‌ها مجاهدتش را به بهترین شکل از خدای خود بگیرد. پیکر پاک او در گلزار شهدای شهرستان نظرآباد به‌عنوان اولین شهید مدافع حرم استان البرز به خاک سپرده شده است. 

هاجر محمدی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha