«باران و بوران» کتاب تألیفی برتر استان مرکزی شناخته شد
کد خبر: 1383639
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۳

«باران و بوران» کتاب تألیفی برتر استان مرکزی شناخته شد

گروه هنر: کتاب باران و بوران به نویسندگی محمد عارف، عضو هیئت علمی دانشگاه ٱزاد اسلامی اراک به‌عنوان کتاب تألیفی برتر اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان مرکزی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، کتاب باران و بوران به نویسندگی محمد عارف، عضو هیئت علمی دانشگاه ٱزاد اسلامی اراک عنوان کتاب تألیفی برتر اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان مرکزی را از آن خود کرد.

بنا براین گزارش، این کتاب در هفته پژوهش سال 1392باکسب امتیاز84 از 100، به‌عنوان کتاب تآلیفی برتر اساتید و اعضا هیئت علمی دانشگاه‌های استان مرکزی انتخاب شد.

در این راستا؛ این کتاب در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان مرکزی تقدیر شد و جایزه نخست کتاب برتر به همراه لوح ویژه را کسب کرد.

این عضو هیئت علمی واحد اراک امسال نیز برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان پژوهشگر دانشگاه‌های دولتی و آزاد اسلامی استان مرکزی انتخاب شد و سه سال پژوهشگر برتر دانشگاههای آزاد اسلامی کشور و در سال 1391 نیز به‌عنوان پژوهشگر برتر هنر و معماری کل دانشگاههای ایران برگزیده شده‌ است.

این کتاب در سال 1391توسط انتشارات سلمان فارسی منتشر و تاکنون سه مرتبه تجدیدچاپ و شش هزار نسخه از آن نیز منتشر شده است.

یادآور می‌شود، موضوع این اثر، دفاع مقدس بوده و دارای ژانر کمدی است که شامل بیست و پنج نمایشنامه کوچک مستند با گویش شیرازی، کازرونی و بوشهری است.

captcha