مسابقه بازی‌های رایانه‌ای «دوران افتخار» برگزار می‌شود
کد خبر: 2615911
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵

مسابقه بازی‌های رایانه‌ای «دوران افتخار» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: مسابقه بازی‌های رایانه‌ای «دوران افتخار»(ویژه دانش‌آموزان) از ۱۷ تا ۱۹ آذر در فرهنگ‌سرای فناوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، بازی رایانه‌ای «دوران افتخار»؛ روایت‌گر خاطرات رزمندگان اسلام در دو عملیات بیت‌المقدس و مرصاد است که در سومین نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای معرفی شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفت.

«دوران افتخار»؛ شامل 6 مرحله و در سبک اول شخص اکشن با کیفیتی بالا تولید شده است.

در خلاصه این بازی آمده است: عبدالرضا، بسیجی ایرانی است که در خارج از خاک کشورمان توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد) دستگیر و پرونده او برای تحقیقات بیشتر به سازمان NSA آمریکا ارسال شده است. در این حین نیروهای ایرانی درصدد آزادساری او برمی‌آیند و موفق می‌شوند با استفاده از نیروهای خود و نفوذ در سازمان NSA موجبات آزادسازی او را فراهم آورند. در حین انجام عملیات آزاد سازی، هکرایرانی اسناد مهمی را از عبدالرضا بدست می‌آورد که ...

به نفرات برتر این مسابقه جوایز ارزنده ای اهداء می‌شود. همچنین علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در: تقاطع خیابان‌های کارگر جنوبی و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138  تماس بگیرند.

captcha