شروع جلسات شورای سیاستگذاری نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3570838
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰

شروع جلسات شورای سیاستگذاری نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت امروز، ١٧ بهمن‌ماه با موضوع بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنم(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه شورای مدیران معاونت قرآن و عترت امروز یکشنبه ١٧ بهمن ماه با موضوع بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به ریاست امیر اشراقی، مشاور اجرایی معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
در این جلسه که ابوالقاسم ایرجی، دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه بیست و پنجم حضور داشت وی از تمهیدات و برنامه‌های پیش روی نمایشگاه سخن گفت و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه نمایشگاه قرآن، انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی‌های مدون و انسجام هر چه بیشتر، نسبت به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دوره از نمایشگاه اقدام شود.
وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که جلسات شورای سیاست‌گذاری و برنامه ریزی بیست و پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در هفته آینده برگزار شود.
همچنین در این جلسه، مدیران معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هر یک با تشریح دیدگاه‌ها و نظرات خود در مورد نحوه برگزاری نمایشگاه، بر لزوم افزایش سطح کیفی و محتوایی نمایشگاه آینده نسبت به دوره‌های قبل، تأکید کردند.
مباحثی همچون مکان، زمان و شعار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.
در این جلسه محمدمهدی عزیززاده، دبیر کمیسیون تبلیغ و ترویج، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی خسروی، مدیرکل دفتر برنامه و توسعه مشارکت‌ها، عباس نظری راد، مدیر کل ارتباطات و هماهنگی، ابوالقاسم ایرجی، دبیر شورای سیاست‌گذاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا حشمتی، مسئول دبیرخانه بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، جلالی مدیر حراست و سیدمهدی جعفری مدیر روابط عمومی حضور داشتند.
captcha