اقدامات کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3600314
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

اقدامات کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی نمایشگاه قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: اقدامات کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از ستاد خبری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، از جمله اقدامات کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم می‌توان به برگزاری یازده جلسه به منظور تمهید مقدمات برگزاری نشست‌های تخصصی قبل از برپایی نمایشگاه اشاره کرد.
همچنین تهیه و تدوین آئین‌نامه سازمان‌ها و نهادها، تهیه فرم ارزیابی طرح و برنامه‌های سازمان‌ها و نهادها، تهیه طرح سازمان‌ها و نهادها و چارت نمایشگاه و شرح وظایف نیروها و طرح برگزاری اختتامیه جشنواره محمد(ص) در ایام نمایشگاه از دیگر برنامه‌های این بخش است. 
براساس این گزارش، برگزاری دو نشست تخصصی با حضور نمایندگان بیش از ٢٠ سازمان‌ و نهاد، بررسی طرح‌های ارسالی از سوی دستگاه‌ها بر اساس فرم ارزیابی جهت بررسی نحوه و میزان حمایت بر اساس آئین‌نامه تدوین شده و برگزاری نشست اختصاصی با چهار سازمان مشمول در مصوبات شورای توسعه به منظور هماهنگی‌های بیشتر در برگزاری نمایشگاه(آموزش و پرورش، آموزش عالی، وزارت بهداشت و اوقاف) از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته سازمان‌ها و نهادهای دولتی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.
مطالب مرتبط
captcha