مسابقه رمضانی «برترین ترتیل‌خوان» ویژه نومسلمانان ابوظبی
کد خبر: 3714220
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
خانه فرهنگ «دارزاید» برگزار می‌کند؛

مسابقه رمضانی «برترین ترتیل‌خوان» ویژه نومسلمانان ابوظبی

بین الملل - خانه فرهنگ «دارزاید» آمادگی خود را برای استقبال از ماه مبارک رمضان با اجرای فعالیت‌های مخصوص تازه مسلمانان اعلام کرد. این برنامه‌ها مشتمل بر مسابقه برترین ترتیل خوان، سخنرانی‌ها، توجیهات دینی و ضیافت افطار است.

مسابقه رمضانی «برترین ترتیل‌خوان» ویزه نومسلمانان در ابوظبی

به گزارش خبرگزاری ایکنا به نقل از حمرین‌نیوز؛ فعالیت‌های این دفتر فرهنگی شامل سخنرانی با عنوان «روزه مایه سلامتی» که به زبان انگلیسی ایراد می‌شود است. از دیگر فعالیت‌های دارزاید کارگاه احکام روزه و روزه‌داری به زبان‌های متعدد، سخنرانی با عنوان اسلام و ارزش‌ها است؛ در حاشیه این دوره کارگاه ترک سیگار نیز برگزار می‌شود.  

در ادامه این فعالیت‌ها پذیرش مهمانان، دانشجویان و کارمندان دفتر فرهنگی در نمایشگاه زیبایی‌های هنر اسلامی صورت می‌گیرد. این نمایشگاه که در تالار ساختمان مرکزی در طول ماه رمضان برپا است در برگیرنده مجموعه‌ای از تابلوهای هنری، خطاطی آیات قرآنی و طرح‌های اسلیمی است.

همچنین با کمک هلال احمر امارات به تعدادی از نومسلمانان که توان مالی خوبی ندارند در طرح «تهادوا تحابوا» (هدیه دادن مایه محبت است) هدایایی اعطا می‌شود. این هدایا توسط کارمندان این مجموعه در قالب یک هدیه دوستانه داده می‌شود و ششمین دوره از مراسم افطاری در کنار خانواده کارمندان و نومسلمانان و همچنین خیرین در یک فضای صمیمی و گرم برگزار خواهد شد.

مسابقه ترتیل قرآن با عنوان «مسابقه برترین ترتیل‌خوان» برای بهبود توانایی‌های نومسلمانان نیز برپا می‌شود. این مجموعه افتخار دارد که تعدادی از ترتیل‌خوان‌های خوش صدا را تربیت کرده‌است.

سیده حنان علویان

انتهای پیام

captcha