اعطای اجازه‌نامه معتبر قرآنی به بانوی 60 ساله فلسطینی
کد خبر: 3779494
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

اعطای اجازه‌نامه معتبر قرآنی به بانوی 60 ساله فلسطینی

گروه بین‌الملل ـ «شیخ هانی العلی»، قاری برجسته فلسطینی، سند متصل به پیامبر را به‌ منزله یکی از معتبرترین اجازه‌نامه‌های تلاوت قرآن به «حاجه یسری الغندور»، بانوی 60 ساله این کشور ، اعطا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی صفا؛ شیخ هانی العلی، از قراء برجسته فلسطین و مجری برنامه «إتقان السند» رادیو قرآن غزه است که این سند معتبر قرآنی را به این بانوی فلسطینی اعطا کرد.

 

وی پس از شنیدن مکرر تلاوت حاجه یسری الغندور به روایت «حفص از عاصم» در این برنامه، سند متصل به رسول خدا را به‌ منزله یکی از معتبرترین اجازه‌نامه‌های قرآنی به وی اعطا کرد.

الغندور از زمان آغاز برنامه حدود یک سال و نیم گذشته تاکنون، در تلاوت‎های هانی العلی و برنامه «تراتیل»، که در گذشته از این رادیو پخش می‌شد، مشارکت داشته است.

در همین باره، زید ابو زاید، مدیر رادیو قرآن غزه وابسته به دانشگاه اسلامی این منطقه، دستیابی الغندور به این سند را تبریک گفت و از خداوند متعال خواست او با دستیابی به این سند برای اسلام و مسلمانان مفید واقع شود.
 
قرآن کریم بر حضرت محمد(ص) نازل شد و ایشان آن را بر مسلمانان قرائت کردند؛ بنابراین شیوه درست و صحیح قرائت آیات قرآن همان است که پیامبر گرامی اسلام(ص) بر زبان خویش روا داشتند و سند متصل به پیامبر(ص) نیز معتبرترین اجازه‌نامه در زمینه قرائت قرآن به شمار می‌رود که متصل به نبی مکرم اسلام است.
انتهای پیام
captcha