برگزاری اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن امارات
کد خبر: 3794091
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

برگزاری اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن امارات

گروه بین‌الملل ــ مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن امارات عصر روز گذشته برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الوطن؛ مراسم اختتامیه بیستمین دوره مسابقات قرآن «شیخه هند بنت مکتوم» امارات عصر روز گذشته(هشتم اسفندماه) در سالن انجمن بانوان «النهضه» دبی و با حضور ابراهیم محمد بوملحه، رئیس کمیته برگزاری مسابقات و تعدادی از اعضای این کمیته برگزار شد.

احمد الزاهد، عضو کمیته برگزاری مسابقات در این مراسم گفت: این دوره از مسابقات شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی مراکز و مؤسسات حفظ قرآن در کشور بود به طوری که در مرحله مقدماتی 162 شرکت کننده مرد و 264 شرکت‌کننده زن حضور داشتند و برای مرحله پایانی نیز 64 مرد و 77 زن به رقابت پرداختند که این آمار نشانگر جایگاه این مسابقات در میان مردم است.

در پایان مراسم نیز بوملحه ازاعضای کمیته داوران در مراحل مقدماتی و پایانی، برندگان همه بخش‌های مسابقه و تمام شرکت‌کنندگان در مرحله پایانی تقدیر کرد.

یادآور می‌شود، بیستمین دوره مسابقات ملی قرآن «شیخه هند بنت مکتوم» امارات به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی و با حمایت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نایب رئیس کشور امارات و شیخه هند بنت مکتوم آل مکتوم از اوایل بهمن سال جاری آغاز به کار کرده بود.

انتهای پیام

captcha