نخستین نمایشگاه تجارت حلال انگلیس برگزار می‌شود
کد خبر: 4066197
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸

نخستین نمایشگاه تجارت حلال انگلیس برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تجارت حلال انگلیس در ماه دسامبر در لندن برگزار و پیش‌بینی می‌شود هزاران نفر از فعالان و متخصصان صنعت حلال در این نمایشگاه حضور یابند.

نخستین نمایشگاه تجارت حلال انگلیس برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از اگزبیشن نیوز، نمایشگاه حلال لندن نخستین نمایشگاه با حضور نمایندگان دولت‌ها، شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان محصولات و خدمات حلال در انگلیس خواهد بود.

برگزارکنندگان نمایشگاه حلال انگلستان اعلام کردند که انتظار دارند میزبان بیش از 300 غرفه‌دار، غرفه‌های بین‌المللی، بیش از 50 سخنران و 8 هزار متخصص باشند.

روز اول نمایشگاه در 2 دسامبر (11 آذر) پذیرای نمایندگان دولت‌ها و صاحبان تجارت است، در حالی که روز دوم (3 دسامبر) میزبان ترکیبی از تجار و مصرف‌کنندگان خواهد بود.

بخش‌هایی که در این رویداد حضور دارند عبارتند از: غذا و نوشیدنی، مد، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، انتشارات، مالی و تدارکات.

برگزارکنندگان این نمایشگاه اعلام کردند: این نمایشگاه تجاری یک فرصت عالی برای همه علاقه‌مندان به بازاریابی، تأمین منابع محصولات یا خدمات بازار جهانی حلال است که به سرعت در حال گسترش است. ما از تصمیم گیرندگان ارشد از طیف گسترده‌ای از بخش‌ها استقبال خواهیم کرد تا شرکت‌هایی را دور هم جمع کنیم که جدیدترین محصولات و خدمات را از سراسر جهان برای این بازار ارائه می‌دهند.

خریداران شامل خرده فروشان، توزیع کنندگان، عمده فروشان، تولیدکنندگان مواد غذایی، رستوران داران، تهیه کنندگان غذا، آژانس‌های مسافرتی و اپراتورهای تور، بانک‌ها و ارائه دهندگان خدمات مالی خواهند بود. بخش‌های مختلفی مانند غذا و نوشیدنی، مد، داروسازی، آرایشی و بهداشتی، انتشارات، مالی، تدارکات و بخش‌های دولتی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

این رویداد همچنین شامل کنفرانس اقتصاد حلال است که به بحث در مورد تغییرات احتمالی بازار در طول دهه آینده خواهد پرداخت. این نمایشگاه نوآوری‌ها و فرصت‌ها را برای کسب و کارها در سراسر مسائل مربوط به تجارت حلال، از جمله در نظر گرفتن تغییر سلایق مصرف کنندگان، فناوری، شرایط تجارت پس از برگزیت و تأثیرات آنها بر این بخش در نظر می گیرد.

انتهای پیام
captcha