ادامه مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در تهران
کد خبر: 4068449
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
با وجود آلودگی هوا و تعطیلی ادارات انجام می شود؛

ادامه مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در تهران

مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان تهران امروز سیزدهم تیرماه با وجود تعطیلی ادارات این استان به دلیل آلودگی هوا، برگزار می شود.

ادامه مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در تهران

به گزارش ایکنا، مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرستان های استان تهران امروز دوشنبه 13 تیرماه در دو بخش بانوان و آقایان ادامه خواهد یافت. این مسابقات با وجود تعطیلی استان تهران به دلیل آلودگی هوا برگزار می شود.

بر همین اساس در این روز مسابقات بخش آقایان در منطقه «شهریار، شهرقدس و ملارد» در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) ملارد برگزار می‌شود.

همچنین در بخش بانوان نیز امروز شاهد برگزاری ادامه مسابقات در منطقه «غرب، جنوب‌غرب و ناحیه سه» به میزبانی آستان مقدس امامزاده حسن(ع) خواهیم بود. رقابت های مربوط به این منطقه از روز یازدهم تیرماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

در این روز ادامه مسابقات در منطقه «شهرری، ورامین، پاکدشت و جنوب‌شرق تهران» به میزبانی آستان مقدس بقعه شیخ صدوق برگزار می شود، رقابت های این منطقه نیز از روز یازدهم تیرماه آغاز شده و امروز به پایان می رسد.

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن در استان تهران از روز یازدهم تیرماه آغاز شده و تا روز بیست و سوم این ماه ادامه دارد. برگزیدگان این مسابقات به مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران راه خواهند یافت. مرحله استانی از اواخر مردادماه آغاز می شود.

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن استان تهران در شش منطقه برگزار خواهد شد. این مناطق شامل «غرب، جنوب غرب و ناحیه سه»، «شهریار، شهرقدس و ملارد»، «اسلامشهر، رباط‌کریم و بهارستان»، «شهرری، ورامین، پاکدشت و جنوب‌شرق»، «شمیران و شمال‌غرب» و «شمال‌شرق، پردیس، دماوند و لواسان خواهد بود.

مرحله شهرستانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم همچون چند دوره اخیر به صورت تجمیعی برگزار می‌شود. در این روش به منظور کاهش هزینه‌ها و نیز برگزاری مسابقات با حضور تعداد بیشتری از متسابقان، شرکت کنندگان چند شهرستان در یکی از شهرستان‌ها که امکانات بیشتری دارد حضور یافته و رقابت خود را برگزار می‌کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha