فعالیت قرارگاه یاوران قرآنی تقویت‌‌کننده امور فرهنگی است
کد خبر: 4078413
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

فعالیت قرارگاه یاوران قرآنی تقویت‌‌کننده امور فرهنگی است

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با تاکید بر هدف‌گذاری‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز مأموریت قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی، توجه و رسیدگی به مناطق محروم است که می‌تواند موجب تقویت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آن مناطق شود.

به گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام و المسلمین روح‌الله حریزاوی، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در نشست با رؤسای کمیته‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: فعالیت‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی در ماه‌های اخیر و به‌خصوص زلزله اندیکا، موجب تقویت جامعه قرآنی و منشأ خیر و برکت در جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به جایگاه خدمت به قرآن اظهار کرد: مرحوم آیت‌الله بهجت فرمودند: «همه ما اجیریم و اجیر خوبی هم هستیم که مزد ما را قبل از انجام کار داده‌اند و مزد ما توفیق خدمت به دین است.»

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم گفت: از وسوسه‌های شیطان این است که انسان را از کار‌های اولویت‌دار دور کرده و وی را سرگرم کار‌های غیر ضروری می‌کند. شیطان دارای جنود مختلفی از جمله جهل و یأس است و از این طریق وسوسه انسان را از انجام کار خیر منصرف می‌کند.

حریزاوی درباره هدف‌گذاری‌های قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی شهید سلیمانی اظهار کرد: امروز مأموریت قرارگاه خادمان و یاوران قرآنی، توجه و رسیدگی به مناطق محروم است که می‌تواند موجب تقویت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی آن مناطق شود.

وی با اشاره به فعالیت خانه‌های قرآن در حاشیه شهر زاهدان توسط بانوان مومن و جهادی گفت: حمایت و رسیدگی به چنین مجموعه‌هایی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ مرز‌های عقیدتی لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha