مقام‌آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تجلیل شدند
کد خبر: 4147621
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

مقام‌آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تجلیل شدند

محفل انس با قرآن کریم همراه با تجلیل از مقام‌آوران قرآنی، شب گذشته، 22 خردادماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

تجلیل مقام‌آوران قرآنی دانشگاه علوم پزشکی کاشانبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، محفل انس با قرآن کریم همراه با تجلیل از مقام‌آوران قرآنی، شب گذشته، 22 خردادماه در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام وحی توسط قاری قرآن، امیرعلی جعفری آغاز شد و در ادامه کورش ساکی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که اگر قرآن نبود باب معرفت الله بر بشر بسته می‌شد، اظهار کرد: اگر قرآن نبود انسان نمی‌توانست درباره خداشناختی راهی پیدا کند.

وی با بیان نکاتی از کتاب خاطرات مستر همفر، مهم‌ترین هدف همفر را به‌وجود آوردن تشکیک در قرآن دانست و گفت: با خواست و اراده خداوند متعال امروز قرآن بدون هیچ تغییری در اختیار مسلمانان است، چراکه محور وحدت بین مسلمین جهان است.

اعظم باقری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز در این مراسم اظهار کرد: این جلسه با حضور کسانی است که عزیزند زیرا قرآن را عزیز داشتند. امیدآفرینی و نشاط در جامعه وظیفه ماست و ما باید قرآن را به‌عنوان منبع امیدآفرینی و نشاط بشناسیم و به جوانانمان بشناسانیم.

سخنرانی حجت‌الاسلام ابن علی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تلاوت مصطفی اصفهانیان، حافظ بین‌المللی قرآن و بیان خاطراتی از اعزام به حج تمتع، آیین پرچم‌گردانی پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) توسط خادمیاران در شب زیارتی امام هشتم، تلاوت حمیدرضا احمدی وفا، قاری بین‌المللی، برپایی ایستگاه رنگ‌آمیزی نقاشی ویژه کودکان، برگزاری نمایشگاه کتاب با 10 درصد تخفیف، ثبت‌نام دوازدهمین جشنواره فرهنگی و هنری نظام سلامت سیمرغ، پخش کلیپ از برگزیدگان بیست‌وششمین جشنواره قرآنی از دیگر برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

در پایان جلسه از برگزیدگان بیست‌وششمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل شد.

جواد کریمی

انتهای پیام
captcha