درخواست سیدحسن نصرالله برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس
کد خبر: 4207657
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴

درخواست سیدحسن نصرالله برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس

دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن سخنانی در مراسم احیای نخستین شب قدر، حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس که جمعه هفته آینده برگزار می‌شود را خواستار شد.

درخواست سیدحسن نصرالله برای مشارکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش ایکنا؛ به نقل از  پایگاه خبری النشره، سیدحسن نصرالله شامگاه جمعه، 10 فروردین‌ماه، در سخنانی که به مناسبت نخستین شب از شب‌های مبارک قدر در مجتمع حضرت زینب(س) واقع در ضاحیه جنوبی بیروت پخش شد، مشارکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را خواستار شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: من امشب در مورد اوضاع سیاسی، تحولات و چشم‌اندازها صحبت نمی‌کنم و صحبت امشب من تنها به روز جهانی قدس اختصاص دارد.

وی ضمن دعوت از همگان برای مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در هر نقطه‌ای که این مراسم برگزار می‌شود، افزود: راهپیمایی مرکزی روز قدس در لبنان در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار خواهد شد، و از همگان می‌خواهم مشارکت گسترده‌ای در این مراسم داشته باشند.

سید نصرالله با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و حملات این رژیم غاصب به لبنان گفت: مراسم روز جهانی قدس امسال در شرایط کاملا متفاوت و متشنجی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به کشتار، ویرانی هر روزه، گرسنگی، آوارگی، ترس و اضطراب در نوار غزه و جنگ، استقامت و تقابل در جبهه دیگر اشاره کرد و بر لزوم توجه به دعا با توجه به شرایط غزه و حوادث جنوب لبنان و آنچه در منطقه از نظر حملات و رویارویی در یمن، سوریه و عراق شاهد آن هستیم، تأکید کرد.

سیدحسن نصرالله گفت: هنگامی که ما درخواست دعا می‌کنیم به معنای این نیست که مقاومت در موضع ضعف قرار دارد، زیرا دعا همیشه وجود دارد و بخشی از زندگی و رفتار ماست و همیشه به آن نیاز داریم  و هنگامی که در جبهه می‌جنگیم، خداست که کمک می‌کند، اما کسی که این فرهنگ را درک نمی‌کند، وقتی دعا می‌کنیم،  مسائل را اشتباه می‌فهمد.

انتهای پیام
captcha