کد خبر: 4310638
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۴۰۴ - ۱۱:۵۸

مشارکت صدها شرکت جهانی در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حلال استانبول

یازدهمین نمایشگاه و اجلاس جهانی حلال استانبول با حضور صدها شرکت بین‌المللی در آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از ینی شفق، یازدهمین اجلاس جهانی و نمایشگاه حلال در استانبول شامل یک بخش اختصاصی لوازم آرایشی و بهداشتی با برچسب خصوصی خواهد بود که فرصت‌های تجاری جدیدی را برای تولیدکنندگان و خریداران جهانی ایجاد می‌کند.

انتظار می‌رود در این رویداد بیش از ۵۰،۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۱۰ کشور جهان حضور داشته باشند و نقش رو به رشد ترکیه را در بازار ۹۱۵ میلیارد دلاری برچسب خصوصی را برجسته کند.

این رویداد که قرار است از ۲۶ تا ۲۹ نوامبر (5 تا 9 آذر) در مرکز نمایشگاه‌های استانبول برگزار شود، تولیدکنندگان و خریداران بین‌المللی را از طریق بخش تازه تأسیس لوازم آرایشی و بهداشتی حلال گرد هم می‌آورد.
 

سازماندهی و مشارکت در رویداد 

 
یازدهمین اجلاس جهانی حلال که تحت نظارت ریاست‌جمهوری ترکیه برگزار می‌شود، یکی از مهمترین گردهمایی‌های جهان در زمینه صنعت حلال است. این رویداد با همکاری وزارت تجارت ترکیه، آژانس اعتباربخشی حلال و مؤسسه استاندارد و مترولوژی کشورهای اسلامی (SMIIC) سازمان همکاری اسلامی برگزار می‌شود. 
 

فرصت‌های بازار برچسب خصوصی

 
بخش اختصاصی برچسب خصوصی، تولیدکنندگانی را که دارای قابلیت‌های تولید برچسب خصوصی هستند با شرکت‌هایی که قصد معرفی محصولات خود به بازارهای بین‌المللی را دارند، مرتبط خواهد کرد. این حوزه تخصصی، بستری برای ایجاد توافق‌نامه‌های تجاری جدید و روابط تجاری در بخش برچسب خصوصی که به سرعت در حال گسترش است، فراهم می‌کند. این ابتکار در حالی صورت می‌گیرد که بازار جهانی برچسب خصوصی رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد، که در حال حاضر ۹۱۵ میلیارد دلار ارزش دارد و پیش‌بینی می‌شود تا سال ۲۰۳۴ به ۱.۶ تریلیون دلار برسد.
 

موقعیت استراتژیک ترکیه

 
بازار برچسب خصوصی همچنان در سطح جهانی و در داخل ترکیه، به دلیل تغییر ترجیحات مصرف‌کننده، افزایش حساسیت به قیمت و تنوع‌بخشی تولیدکنندگان به سبد برندهای خود، در حال گسترش قابل توجهی است. موقعیت جغرافیایی استراتژیک ترکیه، نیروی کار ماهر در تولید و زیرساخت‌های جامع زنجیره تأمین، این کشور را در موقعیتی قرار داده است که به عنوان یک قطب منطقه‌ای برای تولید محصولات با برچسب خصوصی ظهور کند. این بخش، ضمن حفظ حضور قابل توجه در بازار تجارت الکترونیک که به سرعت در حال رشد است، بخش مهمی از توسعه تجارت داخلی و بین‌المللی را تشکیل می‌دهد.
 
محصول دارای برچسب خصوصی، محصولی است دارای نام تجاری روی آن که توسط شخص ثالث تولید شده است. بنابراین، خرده‌فروش مورد نظر، مواد، مفهوم، بسته‌بندی و طراحی محصول را انتخاب می‌کند در حالی که سازنده محصول را مطابق با آن مشخصات تولید می‌کند. سپس محصول بدون هیچ گونه نشانه‌ای که نشان‌دهنده دخالت شخص ثالث باشد به خرده‌فروش تحویل داده می‌شود و در قفسه‌های فروشگاه قرار می‌گیرد.
انتهای پیام
captcha