ظهر دلنشین زنده‌یاد محمدتقی مروت 18 مهر برگزار می‌شود
کد خبر: 3649175
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
به مناسبت اولین سالگرد درگذشت؛

ظهر دلنشین زنده‌یاد محمدتقی مروت 18 مهر برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: نشست ظهر دلنشین مرحوم استاد مروت با حضور شاگردان، دوستان، اساتید و خانواده وی به منظور معرفی بیشتر و بهتر این معلم و پیشکسوت در عرصه تلاوت قرآن در کشورمان به میزبانی ایکنا برگزار می‌شود.

ظهر دلنشین استاد محمدتقی مروت 18 مهر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم ظهر دلنشین زنده‌یاد استاد محمدتقی مروت، استادالاساتید در آستانه اولین سالگرد درگذشت این استاد فقید سه شنبه، 18 مهرماه به میزبانی ایکنا برگزار می‌شود.
این نشست ساعت 14:30 با حضور برخی از اعضای خانواده، دوستان، شاگردان، اساتید قرآن برپا خواهد شد.
زنده‌یاد استادالاساتید محمدتقی مروت که از او به عنوان بنیانگذار قرائت صحیح و اصولی قرآن در کشورمان، اولین ایرانی و شیعه دارنده رتبه بین‌المللی در مسابقات جهانی قرآن مالزی یاد می‌کنند، ۲۱ مهرماه سال ۹۵ مصادف با شب عاشورا و دهم محرم الحرام ۱۴۳۷ دار فانی را وداع گفت. وی به دوستی و همنشینی با استاد ابراهیم پورفرزیب(مولایی) مباهات می‌کرد و سرانجام در آستانه دومین سالگرد درگذشت استاد مولایی(۲۲ مهر ۹۳) به ملکوت اعلی پیوست.
یادآور می‌شود، ایکنا به منظور تجلیل و معرفی بیشتر اساتید در عرصه‌های قرآنی ازجمله، اساتید، معلمان، قاریان، حافظان، کاتبان قرآن، خوشنویسان و پژوهشگران و محققان اقدام به برپایی این نشست کرده است.
captcha