تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره قرآن، عترت و سلامت
کد خبر: 4194047
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۴

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره قرآن، عترت و سلامت

ثبت‌نام و دریافت مقاله یازدهمین کنگره قرآن، عترت و سلامت تا 30 دی ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال آثار به کنگره قرآن، عترت و سلامتبه گزارش ایکنا، یازدهمین کنگره قرآن، عترت و سلامت از ۲۵ تا ۲۷ بهمن سال جاری به همت فرهنگستان علوم پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت برگزار می‌شود.

مهلت ارسال آثار به این کنگره که قبلاً تا 20 دی ماه اعلام شده بود تا 30 دی ماه تمدید شد و علاقه‌مندان برای حضور در این کنگره می‌توانند در سایت این کنگره ثبت‌نام کنند و تا روز برگزاری کنگره نیز فرصت ثبت‌نام برای شرکت در این کنگره وجود دارد.

افرادی نیز که علاقه‌مند به ارسال مقاله به این کنگره هستند تا 30 دی‌ماه فرصت دارند با ورود به سایت کنگره به نشانی https://quran-health.com/ مقاله‌ خود را در بخش ارسال مقاله بارگذاری کنند.

محورهای این کنگره نیز شامل؛ «سبک زندگی قرآنی»، «مفهوم شفا در قرآن»، «مفهوم عافیت، صحت و سلامت از منظر قرآن کریم و روایات اهل بیت (ع)»، «قلب سلیم و نقش آن در راهبری سلامت معنوی»، «شرح صدر و سلامت روان»، «انسان سالم مطلوب خداوند»، «تغذیه سالم از منظر قرآن کریم»، «حجاب و عفاف و نقش آن در سلامت روان و سلامت خانواده و جامعه»، «چالش‌های فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها، مراکز بهداشتی و درمانی» و «مبانی قرآنی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» است.  

یادآوری می‌شود شرکت در این کنگره همراه با امتیاز بازآموزی برای پزشکان، امتیاز فرهنگی برای اعضای هیئت علمی و امتیاز ضمن خدمت برای کارکنان حوزه سلامت است و تاکنون 200 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است.

انتهای پیام
captcha