«سیدمهدی شجاعی» جامعه کبیره را ترجمه کرد
کد خبر: 1357751
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

«سیدمهدی شجاعی» جامعه کبیره را ترجمه کرد

گروه ادب: ترجمه زیارت «جامعه کبیره»، هشتمین مجلد از مجموعه «نیایش‌ها و زیارت‌ها» به قلم سید مهدی شجاعی است که به زودی منتشر می‌شود.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ترجمه زیارت «جامعه کبیره» به زودی و به قلم سیدمهدی شجاعی منتشر می‌شود. این اثر در 80 صفحه و با قیمت سه هزار تومان روانه بازار خواهد شد.



ترجمه زیارت «جامعه کبیره» در قطع جیبی و با شمارگان 5 هزار عددی منتشر می‌شود که جلد هشتم آن، مجموعه «نیایش‌ها و زیارت‌ها» است. پیش از این نیز هفت عنوان کتاب از این مجموعه چاپ شده که دعای کمیل، عرفه، دعای افتتاح، دعای ندبه، زیارت عاشورا و زیارت امام رضا(ع) مجلدات دیگر آن هستند.



آخرین اثر این مجموعه، مناجات شعبانیه بود که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه شد. فایل صوتی این اثر با صدای سید‌مهدی شجاعی منتشر می‌شود. در درازمدت امکان انجام این کار در مؤسسه نیستان وجود دارد، اما هم‌اکنون این کار مقدور نیست.



همچنین نهمین مجلد مجموعه «نیایش‌ها و زیارت‌ها» در حال آماده‌سازی است. عنوان این مجموعه دعای «مکارم اخلاق» است که در مفاتیح آمده و در حال ویرایش توسط نویسنده است و در مرحله بعد برای کسب مجوز به ارشاد می‌رود.

captcha