آخرین خبرها از وضعیت قاری روشندل ورامینی
کد خبر: 3611555
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

آخرین خبرها از وضعیت قاری روشندل ورامینی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین با اشاره به آخرین وضعیت عباس نوباغی اظهار کرد: بعد از گذشت 5 ماه همچنان روند درمانی این قاری روشندل به امید بهبود نسبی ادامه دارد.

تقریبا 5 ماه پیش بود که به علت بی احتیاطی شهرداری ورامین قاری روشندل این شهرستان دچار مشکل شد و از همان زمان به بعد به علت مشکلات فراوانی که برای وی پیش آمده است عملا دیگر قادر به فعالیت نیست و همچنان روند درمانی وی ادامه دارد.
حال بعد از گذشت این مدت به سراغ داوود شیرکوند، مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین رفته و از آخرین روند درمانی نوباغی جویا شدیم.
داوود شیرکوند، مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) درباره روند درمان عباس نوباغی، روشندل ورامینی اظهار کرد: این قاری روشندل زمانی که از روی پل عابر پیاده ورامین به پایین سقوط کرد به علت شدت حادثه مشکلات عدیده‌ای برایش پیش آمد که از همان لحظات اولیه تقریباً پزشکان قطع امید کرده بودند و اظهار می‌کردند که اگر زنده بماند حتماً قطع نخاع می‌شود که با لطف خداوند این اتفاق پیش نیامد و نوباغی علی‌رغم این نظرات زنده ماند ولی دچار مشکلات فراوانی شد.
شیرکوند در ادامه افزود: به علت اینکه قاری روشندل از سمت راست بدن به پایین سقوط کرده بود بیشترین آسیب را هم همین قسمت از بدن وی دیده است و در حال حاضر همچنان روند درمانی وی ادامه دارد.
مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین با بیان اینکه این اتفاق به علت غفلت مأموران شهرداری ورامین بوده است، اظهار کرد: شهرداری تمامی هزینه‌های بیمارستان وی را تقبل کرده و در حال حاضر نیز سعی بر آن دارد تا عباس نوباغی را تحت پوشش بیمه تکمیلی این نهاد قرار دهد تا هزینه‌های درمانش از این طریق تأمین شود.
وی در پایان با اشاره به آخرین وضعیت این قاری روشندل تصریح کرد: در حال حاضر شنوایی گوش سمت راست نوباغی کامل از بین رفته و همچنین دست راست وی نیز به طور کامل از کار افتاده است و گردنش آتل‌بندی است و همچنان برای بهبود وضعیت حرکتیش فیزیوتراپی را انجام می‌دهد.
captcha