بهبودی معجزه‌وار «عباس نوباغی» و ترخیص از بیمارستان
کد خبر: 3579660
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
خبر خوبی از قاری ورامینی شنیده شد؛

بهبودی معجزه‌وار «عباس نوباغی» و ترخیص از بیمارستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: حدود یک ماه پیش، سقوط قاری روشندل از روی پل عابر پیاده با ارتفاع چهار و نیم متر در شهر ورامین خبرساز شد تا اینکه خبر از سلامتی نسبی وی که به یک معجزه می ماند، شنیده شد.

بهبودی معجزه‌وار «عباس نوباغی» و ترخیص از بیمارستان
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، برخی اوقات، اتفاقاتی در زندگی ما رخ می‌دهد که تنها لطف باری تعالی است که موجب می‌شود به راحتی از آن عبور کنیم و به زندگی عادی خود برگردیم که تنها واژه‌ای که می‌توان بر روی آن گذاشت، «معجزه» است.
چند وقت پیش بود که خبری با عنوان «جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت مأموران شهرداری ورامین» در رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ایکنا درج شد که تأسف همگان را برانگیخت. خبری که علاوه بر خرده گرفتن به شهرداری ورامین به علت قصوری که رخ داده بود، موجب شد تا همگان از عموم مردم گرفته تا رسانه‌های جمعی پیگیر این اتفاق باشند.
در همین خبر بود که متوجه شدیم فردی روشندل به نام «عباس نوباغی» که از قاریان و مداحان این شهر نیز هست، از روی پلی به ارتفاع 4.5 متر سقوط کرده و دچار آسیب شدیدی شده است. پلی که از آن نام بردیم به علت غفلت شهرداری ورامین نیمه کاره و بدون مانعی رها شده بود و از قضا این قاری روشندل چون روزهای قبل، بدون اطلاع از خراب بودن پل عابر پیاده از روی آن عبور کرد و در قسمت انتهایی پل به خاطر نبودن پله به پایین سقوط و دچار مشکل شد.
در ابتدا وی را به بیمارستانی در ورامین رسانده و بعد از چندین ساعت چون کاری از پیش نبردن به بیمارستان لقمان تهران منتقل شد و بعد از یک روز که در بخش اورژانس بستری بود به بیمارستان خاتم الانبیا(ص) منتقل و تحت درمان قرار گرفت.
در تمام این مدت ایکنا، ارتباط خبریمان را با تنها منبع خبری خود «داوود شیرکوند»، مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین که خود از دوستان عباس نوباغی بود قطع نکردیم و جویای احوال این روشندل قرآنی بودیم.
شکستگی جمجمه، ناشنوا شدن گوش سمت راست، عفونت ریوی، از کار افتادن دست راست، شکستگی در ناحیه کتف و .... اینها تنها قسمتی از آسیب‌هایی بود که به عباس نوباغی، قاری روشندل ورامینی وارد شده بود و تمامی این آسیب‌ها در قسمت راست بدن وی به جهت اینکه از سمت راست به پایین سقوط کرده بود، رخ داد.
این روند درمان ادامه داشت تا اینکه روزگذشته، 11 اسفندماه متوجه شدیم که این قاری روشندل از بیمارستان مرخص شده و در واقع به لطف خداوند بهبودی نسبی حاصل شده و این موضوع تعجب همگان از جمله پزشک معلاج نوباغی را برانگیخت که فردی با این همه آسیب جدی زنده بماند و بعد از چند روز از بیمارستان مرخص شود.
داوود شیرکوند، مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا اظهار کرد: به لطف خداوند و دعای خیر مردم، عباس نوباغی دیروز از بیمارستان مرخص شده و در حال حاضر روند درمان وی ادامه می‌یابد.
وی ادامه داد: به علت ضربه شدیدی که وارد شده در حال حاضر وی قادر به حرکت دست راست خود نیست و قرار است با فیزیوتراپی به حالت اولیه خود برگردد و همچنین «فک» وی از جا دررفته و به علت اینکه ممکنه با درمان فکش، گردن آسیب ببیند فعلا پزشکان از این کار دست کشیده‌اند، ولی به لطف خدا عفونت ریه نوباغی از بین رفته و دیگر مشکلی ندارد.
مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین بیان کرد: با این تفاسیر جای شکرش باقی است که این قاری روشندل به زندگی بازگشت و امیدواریم با دعای خیر مردم بهبودی کامل حاصل شود. شاید بتوان گفت عباس نوباغی با لطف خداوند و دعای دوستان از مرگ حتمی نجات یافت. 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۱۳ - ۱۲:۵۳
0
1
ان شاء الله بقیه شما قاریای ریاکار هم همینطور بشید
captcha