جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت مأموران شهرداری ورامین
کد خبر: 3567659
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت مأموران شهرداری ورامین

گروه فعالیت‌های قرآنی: متأسفانه بی‌احتیاطی و غفلت برخی عوامل در شهرداری ورامین موجب شد تا یک قاری روشندل دچار سانحه شود.

در رصد اخبار، خبری مبنی بر اینکه «یک فاجعه‌ دیگر در ورامین» مشاهده کردم که نشان از آن داشت که باز هم غفلت یکی از نهادها و سازمان‌‌ها فاجعه‌ای دردناک را رقم زده است، فاجعه‌ای که اینار درد سنگینی بر دل روشندلان برجای گذاشته است.
در همین زمینه پیگیر ماجرا شدم و با تماسی که با شهرداری ورامین داشتم بعد از کلی تلاش با یکی از مسئولین صحبت کردم که در همان ابتدا با اعلام اینکه فقط می‌دانیم این اتفاق رخ داده و دیگر در جریان باقی قضایا نیستیم خود را از کنار کشید.

جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت شهرداری
بعد از پیگیری این از اولین منبعی که این خبر را درج کرده بود، مدیر پایگاه خبری مربوطه اعلام کرد که متأسفانه این اتفاق ناگوار امروز صبح ساعت 7:30 رخ داد و به علت اینکه پل عابر پیاده‌ای که در عرض بلوار رسالت ورامین (ابتدای میدان رازی) وجود داشت و در حال تعمیر بود و هیچ گونه علامت خطری مبنی بر اینکه طرف مقابل این پل هنوز آماده رفت و آمد نیست، نداشت. یک قاری جوان روشندل طبق روزهای گذشته وقتی داشت از آن عبور می‌کرد، از روی پل سقوط کرد و متأسفانه دچار سانحه دردناکی شد.

جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت شهرداری
این مدیر پایگاه خبری به خبرنگار ایکنا اظهار کرد: بعد از اینکه مردم این قاری و مداح اهل بیت‌(ع) را به بیمارستان منتقل کردند مأمورین شهرداری به سرعت دست به کار شدند و بر روی پله‌های پل عابر پیاده میله‌های آهنی نصب کردند و طوری وانمود کردند که این میله‌ها از قبل وجود داشته، در صورتیکه که مردمی که به عنوان شاهد در محل حضور یافتند اذعان داشتند که این طور نبوده و در واقع شهرداری به کل منکر این قضیه شد و زیر بار این مسئولیت نرفت.
در ادامه به سراغ داوود شیرکوند، مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین که عباس نوباغی، روشندل قاری قرآن و مداح اهل بیت(ع) عضو این انجمن نیز است رفتیم و از حال و روز وی جویا شدیم.
شیرکوند در ادامه با اشاره به اینکه عباس نوباغی هم قاری ممتاز شهرستان ورامین است و هم از مداحان اهل بیت‌(ع) این شهرستان است، گفت: صبح امروز برای حضور در جلسه هیئت مدیره شهرستان کرج برای پیگیری کسب و کار در حرکت بود که متأسفانه این اتفاق برای وی رخ داد.

جدال مرگ و زندگی قاری روشندل به خاطر غفلت شهرداری

وی با اشاره به اینکه نوباغی از قاریان ممتاز این شهرستان است گفت: نوباغی از فعالان انجمن نابینایان است و با مشکلات مختلفی چون اشتغال روبرو بود که در همین راستا قصد داشتیم به کرج برویم و پیگیر قضیه کسب و کار نابینایان این شهرستان شویم که ظاهرا قسمت نبود.
مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین اظهار کرد: البته ناگفته نماند که ما قبل از این هم کلی پیگیر وضعیت جا و مکان نابینایان این شهرستان بودیم و وقتی از مسئولین شهرستان ورامین برای به نتیجه رسیدن این قضیه ناامید شدیم تصمیم گرفتیم راه دیگری را در پیش گیرم که متأسفانه این بار هم نشد.
شیرکوند بیان کرد: متأسفانه به علت شدت جراحات وارده به این قاری روشندل جوان، تمامی استخوان‌های دنده وی خرد شده و آسیب جدی به جمجمه وی وارد شده و چون بیمارستان مفتح شهرستان نتوانست کاری از پیش ببرد، وی به بیمارستان لقمان منتقل شد.
مدیرعامل انجمن نابینایان نگاه روشن شهرستان ورامین در پایان از مردم خواست تا برای سلامتی این قاری روشندل و مداح جوان اهل‌بیت(ع) دعا کنند و از مسئولین شهرداری خواستار شد تا به این مشکل رسیدگی و منکر این قضیه نشود.
captcha