حضور هیئتی از بهزیستی بر بالین قاری روشندل ورامینی
کد خبر: 3569511
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

حضور هیئتی از بهزیستی بر بالین قاری روشندل ورامینی

گروه فعالیت‌های قرآنی: صبح امروز 13 بهمن‌ماه، تعدادی از مسئولان سازمان بهزیستی با حضور در بیمارستان محل بستری قاری روشندل ورامینی از آخرین وضعیت این قاری مطلع شدند.

حضور هیئتی از سازمان بهزیستی بر بالین قاری روشندل ورامینی/ دستور پیگیری به بهزیستی استان تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،‌ صبح امروز، 13 بهمن‌ماه با پیگیری ایکنا، جمعی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور با حضور در بیمارستان محل بستری «عباس نوباغی» قاری روشندل ورامینی، ضمن عیادت از وی و آرزوی بهبودی این مداح اهل بیت(ع)، حافظ و قاری قرآن روشندل در جریان آخرین روند درمان قرار گرفتند.
در این دیدار هادی بهداد، معاون مدیر در امور فرهنگی، حسین سیف‌اللهی،‌ مسئول واحد قرآن و عترت امور فرهنگی سازمان بهزیستی، ذبیح‌الله روحی، مشاور محتوایی و اجرایی شورای سیاست‌گذاری دومین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن روشندلان جهان اسلام و نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا ذکاوت، فعال قرآنی حضور داشتند.
براساس گفته‌های یکی از پرستاران، وضعیت عمومی عباس نوباغی در حال بهتر شدن است و اگر وضعیت به همین صورت پیش برود، لوله‌های تنفسی وی را خارج خواهند کرد. همچنین زمان برگزاری کمیسیون وی برای انجام دادن عمل جراحی هنوز مشخص نیست.
همچنین براساس مشاهدات خبرنگار ایکنا، وضعیت عباس نوباغی به گونه‌ای است که توان واکنش نشان دادن به حضور اطرافیان و شنیدن صداهای آنها را دارد و به صحبت‌های آنها نیز واکنش نشان می‌دهد که به گفته پرستار اینها نشان از بهبودی نسبی وی دارد. پرستاران از بیان گزارش‌ بیشتر در مورد وضعیت بیمار، خودداری کرده و به پزشک معالج ارجاع دادند.
هادی بهداد، معاون مدیر فرهنگی سازمان بهزیستی گفت: ‌البته بهزیستی ورامین حتماً در جریان است، اما از ایشان خواهیم خواست تا با حضور در بیمارستان ارتباط با پزشکان و خانواده بیمار برقرار کرده و حمایت‌های لازم را انجام دهند،‌ البته شنیده شده که شهرداری هزینه‌ها را تقبل کرده است، بنابر این ما دیگر حمایت‌ها را انجام خواهیم داد.
وی افزود: البته معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران در جریان این اتفاق بوده و کمک‌هایی صورت گرفته است،‌ به این صورت که هم به بیمارستان لقمان محل بستری شدن قبلی آقای نوباغی و هم به بیمارستان فعلی مراجعاتی داشته‌اند.
وی افزود: برای بعد از بهبودی و ترخیص از بیمارستان که حتماً بحث‌های توانبخشی لازم خواهد داشت،‌ به صورت رایگان آن را انجام خواهیم داد و پیگیری‌های حقوقی که خانواده برای بحث شکایت از پیمانکار این قضیه داشته‌اند، انجام خواهیم داد. قول می‌دهیم که این کار به صورت رایگان صورت گرفته و مساعدت‌های لازم در این زمینه انجام شود. بعد از اینکه بیمار به هوش بیاید و صحبت کند، هر مشکلی که داشته باشد و مطرح کند در خدمتشان خواهیم بود. ما با توجه به وضعیت بیمار تا زمان ترخیص و روند بهبود کامل ایشان پیگیری‌ها و مساعدت‌های لازم را انجام خواهیم داد.
خانواده نوباغی بیان کردند که وی طی روزهای اخیر و قبل از سقوط از پل عابر پیاده نیمه کاره، جویای کار بوده است.
captcha