ضرورت جريان شناسی قرآنی در مقابله با تفرقه افكنی استكبار عليه مسلمانان
کد خبر: 1004777
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۴
وزير دادگستری تأکید کرد؛

ضرورت جريان شناسی قرآنی در مقابله با تفرقه افكنی استكبار عليه مسلمانان

وزیر دادگستری در جمع علمای شیعه و سنی تأکید کرد فرق و مذاهب اسلامی كشور بايستی در مقابله با تفرقه افكنی استكبار عليه مسلمان جهان به جريان شناسی قرآنی و تمسك بيشتر به اين كتاب الهی استوار باشند.


گروه فعاليت‌های قرآنی: وزیر دادگستری در جمع علمای شیعه و سنی تأکید کرد: فرق و مذاهب اسلامی كشور بايستی در مقابله با تفرقه افكنی استكبار عليه مسلمان جهان به جريان شناسی قرآنی و تمسك بيشتر به اين كتاب الهی استوار باشند.


به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، سيد مرتضی بختياری، وزير دادگستری ظهر امروز 21 ارديبهشت ماه در ششمين نشست مشترك علما و روحانيون شيعه و سنی که در فرهنگسرای امام رضا(ع) شهرستان سرخس برگزار شد، با بيان اين مطلب اذعان كرد: مستندترين سرمايه ملت های مسلمان، قرآن كريم است.


وی توانمندی معارف اسلامی و مفاهيم قرآن را موجب تحولی عظيم در انسان ها دانست و اظهار كرد: بيش از 2 هزار آيه از قرآن كريم مربوط به زندگی و مبارزات انبياء است كه هر يك از آن ها می تواند كمكی برای پيروزی ملت ها در شرايط تحريم به شمار آید.


وی با بيان اينكه هرچه از عمر انقلاب می گذرد توطئه استكبار نسبت به كشور اسلامی ما بيشتر می شود، تصريح كرد: استكبار در گذشته برای حفظ منافع خود هشت سال جنگ دفاع مقدس و تحريم های اقتصادی را بر ما تحميل کردند اما امروز نه تنها اين منافع را ندارند بلكه به دنبال موجوديت خود در خاورميانه هستند.


بختياری با اشاره به نقش وهابيت در ايجاد تفرقه افكنی بين فرق، عنوان كرد: استکبار می خواهد بدعت ها، تحريف ها، تعصبات، اختلاف افكنی، خشونت و خرافات را به وسيله وهابيت بين فرق كشور ما ايجاد كند.


وی با بیان اینکه يكی از اهداف ديگری كه آن ها از طريق وهابيت دنبال می كنند، جدايی دين از سياست است، یادآور شد: فرق و مذاهب اسلامی كشور بايستی در مقابله با تفرقه افكنی استكبار عليه مسلمان جهان به جريان شناسی قرآنی و تمسك بيشتر به اين كتاب الهی استوار باشند.


وزير دادگستری با بيان اينكه استكبار نگران انرژی هسته ای و اورانيوم غنی شده ملت ما نيست، افزود: آن ها نگران این هستند كه انديشه و تفكر اسلامی در بين ملت مسلمان ما رشد و گسترش پيدا كند.


نماينده يكصدمين سفر استانی هيأت دولت در سرخس يادآور شد: غرب به بهانه القاء دسترسی ايران به سلاح هسته ای، حمايت ايران از تروريست، القاء نقض حقوق بشر در ايران و تهاجم آن به كشور های منطقه، دخالت ايران در امور كشورها و توجيه حضور در خليج فارس را عليه ملت اسلامی ما سياه نمايی می كند.

captcha