برگزاري برنامه‌های جامعه بسيج سپاه روح‌الله استان مركزی در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 1107938
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳

برگزاري برنامه‌های جامعه بسيج سپاه روح‌الله استان مركزی در هفته دفاع مقدس

مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مركزی برنامه‌های جامعه بسيج سپاه روح‌الله استان را تشريح كرد.


گروه سياسی: مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مركزی برنامه‌های جامعه بسيج سپاه روح‌الله استان را تشريح كرد.







سرهنگ اسماعيل غلامی، مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مركزی

سرهنگ اسماعيل غلامی، مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مركزی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه مركزی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف دفاع مقدس توسط جامعه بسيج سپاه روح‌الله تصريح كرد: هر يك از جامعه بسيج اعم از بسيج دانشجويی، كارگری، دانش‌آموزی و فرهنگيان، ورزشكاران، جامعه پزشكی، جامعه زنان، كارگری مهندسين پيشكسوتان، اصناف، اساتيد، سازندگی، طلاب و روحانيون حقوقدانان و بسيج كارمندان سپاه روح‌الله استان به تفكيك برنامه‌های متنوعی را برای هفته دفاع مقدس برگزار می‌كنند.


وی سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در دانشگاه‌ها در زمينه‌های تقويت و نهادينه‌سازی روحيه خودباوری، مقاومت و بيداری اسلامی، شجاعت و شهامت و ايثار، وحدت و همدلی، ولايت‌پذيری و دشمن ستيزی و جهاد اقتصادی در بين دانشجويان، برگزاری نشست‌های فرهنگی، برنامه‌ پرسش و پاسخ در رابطه با دفاع مقدس، اجرای نمايش فيلم‌های سينمايی و عمليات‌ها و سركشی از خانواده‌های معظم شهدای دانشجويی را از جمله برنامه‌هايی كه توسط جامعه بسيج دانشجويی استان برگزار می‌شود عنوان كرد.


غلامی برگزاری سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در زمينه‌های تقويت و نهادينه‌سازی روحيه خودباوری، مقاومت و بيداری، ولايت‌پذيری و دشمن ستيزی و اقتصاد مقاومتی در بين مدارس، سركشی از خانواده‌های معظم شهدای دانش‌آموزی و پشتيبانی‌های معنوی از برنامه‌های قشر دانش‌آموزی در نواحی را از جمله ويژه‌برنامه بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان برشمرد.


وی پيرامون برنامه‌های بسيج ورزشكاران نيز گفت: شركت در نمايشگاه فرهنگی متشكل از غرفه‌های متنوع، بديع و جذاب با مضامين دفاع مقدس و ارائه توانمندی‌های قشر ورزشكاران، بازديد خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران و پشتيبانی معنوی از برنامه‌های قشر ورزشكاران در نواحی از جمله برنامه‌های اين قشر در هفته دفاع مقدس است.


غلامی اعزام اكيپ پزشكی به مناطق محروم به همراه دارو و پزشك و ويزيت رايگان، برگزاری نشست‌های فرهنگی با عنوان شب خاطره را از جمله برنامه‌های جامعه بسيج پزشكی و برگزاری اولين همايش جامعه زنان ايثارگر در 12 شهرستان استان مركزی، پخش فيلم‌های دفاع مقدس در سالن‌های آمفی تئاتر، برگزاری نشست‌های بصيرتی و معرفتی، برگزاری مسابقات وبلاگ‌نويسی و برگزاری برنامه‌های پرسش و پاسخ درباره دفاع مقدس را از جمله فعاليت‌های بسيج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان عنوان كرد.


وی افزود: به همت بسيج كارگری نيز برنامه‌هايی نظير تجليل از رزمندگان دوران دفاع مقدس سپاه، بسيج، ارتش، جهاد و هلال احمر، و برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، هنری و نظامی برگزار می‌شود.


غلامی در ادامه برگزاری همايش نقش مهندسی در دوران دفاع مقدس، برگزاری نشست‌های فرهنگی با عنوان شب خاطره را از جمله برنامه‌های جامعه بسيج مهندسين و فضاسازی تبليغی و ميدانی مناسب در سطح شهرستان متناسب با حال و هوای دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های بسيج اصناف برشمرد.


مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مركزی برگزاری نشست بررسی اهداف و نتايج شكست حصر آبادان و عمليات مرصاد و نقش تلاش دفاع همه جانبه استان در عمليات آفندی و پدافندی را از جمله برنامه‌های بسيج اساتيد و ديدار طلاب و روحانيون با امامان جمعه و فرماندهان 8 سال دفاع مقدس را از جمله برنامه‌های بسيج طلاب و روحانيون برشمرد.

captcha