تشییع پیکرهای پاک دو شهید گمنام در کمالشهر
کد خبر: 1316379
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶

تشییع پیکرهای پاک دو شهید گمنام در کمالشهر

گروه اجتماعی: پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در کمالشهر کرج تشییع و در «بوستان آزادگان» این شهر به خاک سپرده شدند.


به گزارش خبرگزاری بین ‌لمللی قرآن(ایکنا) شعبه البرز، حجت‌الاسلام حسین خالق‌پرست، امام جمعه کمالشهردر مراسم تشییع این شهدا با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: شهیدان اسلام با الگوگیری از مکتب اسلام و سیدالشهدا(ع) رضایت خداوند را انتخاب کردند چرا که بهترین پاداش برای آنان خشنودی خداوند است و باید برای یاد و خاطره این عزیزان و خانواده‌های شهدا احترام قائل بود و آنان را فراموش نکرد زیرا جایگاه آنان در گذشتن از جان عزیزانشان کمتر از مقام شهادت نیست.



وی ادامه داد: هدایت بشر توفیق و نعمتی است که خداوند به انسانهای خاص عنایت می‌کند و شهیدان اسلام نیز با جانفشانی، نقش مهمی در هدایت انسانها به پیروی از حق و حفظ ارزشها دارند.



خالق پرست خاطرنشان کرد: شهیدان همواره زنده‌اند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند و تصور اینکه آنان تنها برای دفاع از خاک و سرزمین رفته‌اند، به معنای نادیده گرفتن اجر آنان است زیرا شهیدان با هدفی والا و ارزشمندتر گام در مسیر شهادت نهادند.



در بخش دیگری از این مراسم جواد تاجیک، مشاور سردارباقرزاده، فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: شهدای گمنام به عنوان ذخیره‌های ارزشمند انقلاب اسلامی یادآور هشت سال دفاع جانانه و رشادتهای مردمانی از نسل سرور و سالار شهیدان هستند.



تاجیک درپایان به صبر و استقامت و وفاداری خانواده‌های شهدای گمنام اشاره کرد و افزود: این خانواده‌ها بعد از مفقود شدن فرزندانشان همچون ملت ایران هیچگاه شهدا را فراموش نکرده‌اند و همواره با نام و یاد آنان زندگی می‌کنند و بدون شک این خانواده‌ها پاسداران خون شهدا هستند و وجودشان سرشار از خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

captcha