دو شهید گمنام در کمال‌شهر کرج آرام گرفتند
کد خبر: 1319444
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۲

دو شهید گمنام در کمال‌شهر کرج آرام گرفتند

گروه خبرنگاران افتخاری/ محمد آجرلو: در ایام سوگواری حضرت اباعبدالحسین(ع) مردم خداجو و شهیدپرور کمالشهر کرج میزبان دو شهید گمنام شدند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  با پیگیری‌های امام جمعه و مسئولان شهری و شورای شهر کمالشهر، دو شهید گمنام با استقبال و تشییع گسترده و باشکوه مردم کمالشهر در پارک آزادگان این شهر به خاک سپرده شدند.
علی دهقان، معاون مهندسی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز ضمن اعلام این خبر گفت: مردم استان البرز در 22 نقطه میزبان شهدای گمنام هستند و حرم این شهدا قدمگاه عاشقان و مشتاقان فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: مردم ولایتمدار کمالشهر مدت‌ها بود درخواست میزبانی از شهدای گمنام را داشتند و پیگیر این موضوع بودند، که با مساعدت کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح دوشهید گمنام به این امر اختصاص یافت.

دهقان از استقبال باشکوه مردم و مسئولان کمالشهر از کاروان شهدای گمنام به نیکی یاد کرد و گفت: شهدا در هر نقطه‌ای حضور پیدا می‌کنند حال وهوای معنوی خاصی با خود به ارمغان می‌آورند و به فرموده امام خمینی(ره) «شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است» عمل می‌کنند.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: مقرر شد عملیات اجرایی ساخت حرم شهدای گمنام و تأسیسات جانبی آن در اسرع وقت با کوشش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهرداری کمالشهر آغاز شود.

captcha